ورزشی

مربی‌های نام‌آشنا در فهرست تیم ملی جوانان

طبق این گزارش شفافرای گیری برای مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسیا پنجشنبه هفته گذشته در مالزی برگزار شد و تیم ملی ایران رقیب خود را تصدیق کرد. تیم ملی زیر 19 سال ایران با ازبکستان در گروه اول قرار دارد و اندونزی و کامبوج در یک گروه قرار دارند که قدرت زیادی برای رقابت در دور بعدی ندارند اما در عمل هر سه تیم در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. آخرین.

این در حالی است که تنها مشکل تیم ملی جوانان استعفا کوروش پورموسوی از رهبری ارتش است که علی رغم تاجگذاری و تعطیلی اردوهای تمرینی ، در کوتاه مدت برای آماده سازی تیم جوانان مشکل اساسی ایجاد کرده است.

مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 19 سال فوتبال آسیا از 14 اکتبر تا اول نوامبر برگزار می شود و مدتی طول نمی کشد که سرمربی جدید این تیم را به دست بگیرد. یا در صورت امکان گزینه هایی که سابقه مربیگری در این گروه سنی دارند.

در سالهای اخیر مربیانی همچون عباس چمنیان ، امیرحسین پیروانی ، حمید استیلی و دیگران سابقه ساخت در رده سنی را دارند و برخی نیز به موفقیتهایی دست یافته اند که می توان به ارتقاء تیم ملی جوانان به جام جهانی 2017 اشاره کرد. در گروه سنی زیر 17 سال و زیر 20 نمایش.

با توجه به مدت زمان باقی مانده برای پرورش بازیکنان و برقراری هماهنگی بین بازیکنان ، هنوز مشخص می شود که کمیته فنی فدراسیون فوتبال چه چیزی را در نظر خواهد گرفت و آیا سرانجام مورد تأیید هیئت مدیره اتحادیه فوتبال خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا