ورزشی

مربی استقلال: امیدوارم فولاد با این حربه‌ها در آسیا هم نتیجه بگیرد!

امید علی دفتری با اشاره به عملکرد کادر فنی فولاد مقابل استقلال گفت: امیدوارم این تیم با اختلاف امتیاز با حضور چندین ناظر بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از باشگاه استقلال ، امید علی دفتری مربی تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات بازی با فولاد خوزستان گفت: من واقعاً از دیدن برخی صحنه ها شرمنده ام. کسانی که ادعا می کنند می خواهند تیم ملی را تمرین دهند کارهایی انجام داده اند که من تاکنون ندیده ام.

وی افزود: سرمربی فولاد سالها بازیکن تیم ملی بوده است اما هرگز فکر نمی کردم چنین رفتاری را از خود نشان دهد. وی دوستان خود را تشویق کرد که سر داور ، نیمکت استقلال و داور چهارم فریاد بزنند. یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد ، “پیکاردی” به معنای گاز گرفتن و ضربه زدن است ، اما این رفتار آنها نیست.

مربی استقلال ادامه داد: من از فردی که تمام فکر و ذکرش این است که هم تیمی اش به داور فریاد کشیده یا به نیمکت حریف توهین کرده است ، انتظار چنین رفتاری را ندارم. در عوض ، یکی دو مربی دیگر آنها با فریادهای خود ، فضای خط را کاملاً به سود فولاد تغییر دادند. در میانه بازی روی نیمکت ، با همکارانمان صحبت کردیم و گفتیم “این فوتبال است یا جنگ؟”

ثبت نام اضافه کرد: قبل از سفر به اهواز شنیدم که سال گذشته در بازی های نساجی و فولاد اتفاقی افتاده است و کادر فنی این تیم با بازیکنان نساجی دعوا کرده است اما من آن را با چشم خودم ندیدم. حتی به من گفتند که در بازی استقلال و فولاد در اهواز نیز همین اتفاق افتاد و آنها سر تیم داور فریاد زدند. وقتی دیدم دیشب چه اتفاقی روی زمین می افتد ، فهمیدم که همه واقعیت است.

وی خاطرنشان می کند: من شنیدم ظاهراً این مربی همان کاری را انجام داده است که امیر قلعه نویی قبلاً انجام داده و در مسابقات سپاهان – نساجی نیز همین کار را کرده است. این حوزه بیانیه صادر می کند.

مربی استقلال تأکید می کند: همه این رفتارها در یک مدل و به صورت تاکتیک های کود است. فوتبال با این رفتار مطابقت ندارد. امتیاز دهی در هیچ کجای دنیا انجام نمی شود اما ظاهراً این یکی از روش های کود دهی برای لیگ بیستم است. امیدوارم آنها در لیگ قهرمانان آسیا ، جایی که ناظران زیادی در زمین هستند و آنها همه صحنه ها را رد می کنند ، با همان تاکتیک ها به پایان برسند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا