ورزشی

مربی تراکتور: نگرانی همه این است که نتیجه فینال جام حذفی، فوتبالی رقم بخورد

در خبر قبل از فینال جام حذفی مقابل استقلال آمده بود: “این آخرین بازی است و من آن را با آخرین جشن فصل 99-98 فوتبال برابر می کنم.” بسیاری از تیم ها ، مربیان و بازیکنان می خواهند فردا در ورزشگاه زیبای امام رضا (آمریکا) حضور پیدا کنند. خوشبختانه تیم تراکتور این فرصت را دارد که بر اساس مزایا و توانایی های خود در اینجا حضور داشته باشد ، از نام تراکتور دفاع کند و هواداران پرشور را جایگزین کند. انشا Godالله او با افتخار از معدن بیرون بیاید و پیروز شود.

وی همچنین در مورد عدم حضور الهامی ، سرمربی تراکتور در یک نشست خبری توضیح داد: من باید بلافاصله عذرخواهی کنم. همان داستان قدیمی ، توافق کنفرانس و جلسه تجزیه و تحلیل بازی ، من را آماده کرد. آقای الهامی عذرخواهی کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کادر فنی به خودش فشار وارد کرده یا نه ، گفت: به هیچ وجه. هفته گذشته برخلاف هفته پرتنش فوتبال ایران و پر از استعفا و بی احترامی ، هفته بسیار آرامی را در تبریز سپری کردیم و باید از آقای زنوزی و تیم اقتصادی ایشان تشکر کنم. با تشکر از کارمندان و آقای سهرابی و همچنین افسران اجرایی وی ، هفته بسیار خوبی را در آرامش سپری کردیم و همه برنامه ها مطابق خواست آقای الهامی انجام شد. ناهار را با آقای زنوزی و احترام متقابل صرف کردیم.

وی همچنین درباره پیش بینی کادر فنی برای ضربات پنالتی گفت: همه در مورد محمدرضا اخباری اطلاعات کافی دارند. او در ضربات پنالتی یکی از بهترین دروازه بان های ایران است. ما هیچ نگرانی در این مورد نداریم و ذهنمان کاملاً متمرکز است.

مربی تراکتورسازی همچنین در مورد خط حمله استقلال گفت: بعد از 30 هفته حضور در لیگ و چند مسابقه جام حذفی ، همه تیم ها شناخت کافی کافی از یکدیگر داشتند. ما هم تراکتور هستیم و در ازای استقلال برنامه های خاص خود را داریم. ما برای کنترل خط حمله مخالف طراحی شده ایم و آموزش های ویژه ای را انجام می دهیم.

صداقت همچنین درباره اینکه آیا حاشیه ایجاد شده در استقلال روی این تیم در فینال تأثیرگذار خواهد بود یا خیر اظهار داشت: البته صحبت در مورد استقلال درست و حرفه ای نیست. انشالله فردا می توانیم یک بازی زیبا و مخاطب پسند ارائه دهیم که با نام و شان هر دو باشگاه و فینال جام حذفی مطابقت داشته باشد و مخاطبان از این بازی لذت ببرند.

وی همچنین در مورد ورزشگاه امام رضا (آمریکا) توضیح داد: “در کیفیت ورزشگاه شکی نیست. من فرزند مشهد هستم و با این ورزشگاه آشنا هستم. چمن های این ورزشگاه سرد است و هرچه بهتر به سرما برویم کیفیت بهتری دارد. اوایل ماه اوت وقتی با تراکتورسازی مقابل شهر خودرو بازی کردیم و کیفیت کاملاً بدی بود. انشالله که فردا اینگونه نباشد. البته این استادیوم کنار امام رضا (آمریکا) است و همه تیم های ایرانی دوست دارند در زمین فوتبال به مشهد بیایند. برگزاری فینال در مشهد یکی از تصمیمات خوب فدراسیون است.

صداقت همچنین در مورد انتخاب داور نهایی گفت: همه نگرانی همه تیم ها این است که نتایج فوتبال مشخص شود. قطعاً این کار را خواهیم کرد. اگر بحثی وجود داشته باشد ، این یک نگرانی است زیرا فینال جام حذفی است و در این مسابقه ، کوچکترین اشتباهی می تواند زحمات تیم را هدر دهد.

مربی تراکتورسازی همچنین با بیان اینکه تیمش در فصل نقل و انتقالات هنوز فعال نیست گفت: انشاالله بعد از فینال ، اگر لیست یا درخواستی وجود داشته باشد و مذاکره شود ، باشگاه رسماً آن را اعلام خواهد کرد. تمام تمرکز و قدرت ما روی بازی مهم ما در فینال است که انشالله می توانیم به آن افتخار کنیم.

255 252

دکمه بازگشت به بالا