ورزشی

مریوان یا گرگان یکی از رقبای پلی آف ما هستند

اخبار ورزشی/ اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: در مرحله پلی آف تا چند هفته آینده به مصاف یکی از حریفان خواهیم رفت که تیم های پاس گرگان و راهیابان مریوان برای صعود و ارائه والیبال با کیفیت خوب و قابل قبولی دست و پنجه نرم می کنند.

امیر غفور بعدازظهر امروز (یکشنبه 2 بهمن) پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل مریوان مریوان، با توجه به شرایط تیم و سلامت بازیکنان در دیدار قبل از پلی آف، گفت: در دو هفته اخیر هیچ بازی نداشتیم. شرایط خوبی از نظر سلامتی تیم و ما بازیکنانی داریم که مصدوم یا سرد هستند. ترکیب سه بازی آخر از بازیکنان سالم تشکیل شده است و ما نمی توانیم از بازیکنان بیمار استفاده کنیم و این کار را سخت می کند.

وی افزود: با توجه به شرایط و نتایجی که به دست آوردیم، کیفیت تیم ما آنقدر خوب است که با هر ترکیبی در زمین می تواند پاسخگوی خواسته های کادر فنی باشد.

تیم ملی والیبال سپاهان با اشاره به دیدار پیش رو مقابل پاس گرگان تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و با بهبودی مصدومان و خونسردی تیم بتوانیم با تمام توان خود را برای حضور در پلی آف آماده کنیم.

غفور تمرکز بازی بر روی مرحله متقابل را بهتر دانست و گفت: با توجه به شرایط کرونری کشور، اگر بازی ها روی مرحله متقابل نیز متمرکز شود، شرایط بهتری ایجاد می شود، چرا که تاکنون تیم های زیادی به این بیماری مبتلا شده اند. این بیماری به نتایج بستگی دارد. ستاد کرونا در هر منطقه.

وی تاکید کرد: می خواهیم با تماشاگر بازی کنیم اما حضور مخاطب در شرایط فعلی فاقد جذابیت و هیجان گذشته است. چون سلامت تماشاگران و بازیکنان دخیل است و این سلامت برای ما اهمیت بیشتری دارد.

غفور در پایان بازی های پلی آف با تمجید از تمرکز تهرانی ها گفت: به این ترتیب رفت و آمد تیم ها کاهش می یابد و احتمال ابتلا به این بیماری کاهش می یابد، اما از نظر حضور تماشاگران ممکن است کمی نگران کننده باشد که امیدواریم این موضوع کمی نگران کننده باشد. با رعایت پروتکل مشکلی نیست.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا