ورزشی

مسئله‌محوری رویکرد اصلی در پایش مشکلات واحدهای دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، جواد عارف در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ضمن تشکر از همکاری رئیس جمهور و مسئولان واحد بیرجند ، آرزوی دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را خواستار شد. نظارت و بررسی مشکلات و مسائلی که ممکن است در چنین واحدهایی وجود داشته باشد ، از موضوعات اصلی هستند و دستیابی به راه حل مشکلات مختلف در یک فضای تعاملی و دوستانه مهم است.

وی با اشاره به اینکه بررسی نقاط قوت و ضعف هر سازمان در یک فضای تعاملی و دوستانه نتایج بهتری دارد ، افزود: ادامه ارزیابی و بازرسی های دوره ای منجر به ارتقا better بهتر ، خدمات بهتر و عملکرد بهتر می شود.

مدیرکل نظارت ، بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برای گسترش و ارتقا مجموعه باید از توانایی های ارزشمند اساتید ، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم.

ایجاد ارزش با استفاده از بهترین توانایی ها و منابع

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نیز با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از حضور مدیرکل نظارت ، ارزیابی و آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همکاران وی در دانشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه سازمان ها و نهادها برای بهبود فعالیتهای بهتر و مستمر خود و موفقیت و پیشرفت به ارزیابی و امتحان توجه کنید.

سید حسن هاشمی اظهار داشت: مطمئنا موارد اعلام شده توسط مدیرکل و افسران اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و شکایات را مورد بررسی و توجه قرار خواهیم داد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: امیدواریم با اتکا به لطف و تلاش خداوند و استفاده بهینه از توان و منابع خود ارزش آفرینی کرده و زمینه رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه را فراهم کنیم. “

انتهای پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا