ورزشی

مسئولیت من در پرسپولیس کمتر از سرمربیگری نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید مطهری عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار با خانم رفسنجان اظهار داشت: هفته اول لیگ بسیار سخت بود چرا که شناخت دقیقی از حریف ندارید بلکه یک ژنرال هستید. دانش بازی به گونه ای بود که در نیمه اول خیلی خوب فوتبال بازی کردیم.

وی افزود: فوتبال واقعاً در جبهه و در مرحله انتقال بود، با توجه به اینکه می دانستیم آقای رفسنجان ضعف دارد، برنامه خوبی است. رزی سعی کردیم از حرکات منفی حریف استفاده کنیم اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ادامه داد: ما موقعیت داشتیم و حتی به سمت دروازه حریف شلیک کردیم اما خانم رفسنجان در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود. فشار بیشتری روی پارچه بود، اما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. با وجود اینکه در تمرین مدل جیگیری است شیمبا را گوشزد کرده بودیم اما باز هم این فوکس

وی تصریح کرد: پری را باکیفیتی است و کهاه سر فوک‌عدردهای زد. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود جنگیدند، تلاش کردند و تمام انرژی خود را صرف آن کردند. تك تك انها بحث ساحند. آنها آیتم هایی را که ما دنبالش بودیم، به خصوص در نیمه اول خیلی خوب اجرا کردند و اگر کمی بیشتر به خودشان ایمان داشتند، می توانستیم برنده شویم. در نهایت تساوی این بازی یک نتیجه عادلانه بود.

مطهری که اولین تجربه سرمربیگری خود را در لیگ برتر داشت، در این باره گفت: سال هاست به عنوان مربی در فوتبال فعالیت می کنم و در این سال ها پیشنهادات زیادی داشتم اما ویژگی های اخلاقی و اصولی دارم. که من را سرمربی این زمان توافق بفتد.

وی افزود: پیشنهاد را قبول نکردم اما می توانستم زودتر این کار را انجام دهم. می‌دانید کارکردن در تیم کیلیه من یعنی پرسپولیس خیلی سنگین بود. کاری که من در این تیم انجام دادم نیز در بالا فوق العاده سخت بود با همه جود برای همه تیم‌ها سرچ کردم و دستیار هر مربی بودم، کارم را خیلی مجدانه انجام دادم.

سرمربی تیم فوتبال نصاجی خاطر نشان کرد: فوتبل در ایران کار پرفشاری بری مربیان بود. البته سرمربی وظایف بیشتری دارد اما ماشین پرسپولیس مسئولیت بزرگتری دارد و اگر بخواهیم پایین بیاییم کمتر از سرمربی نیست. این ماشین فشارهای خاص خودش را دارد اما سعی می کنم بهترین خودم باشم و با تیم، بچه ها، رسانه ها و افرادی که برای فوتبال زحمت می کشند رابطه خوبی داشته باشم تا بتوانم در این پست هم موفق باشم.

و ادامه داد: اگر قسمت موثری از حمله داشته باشید، نتیجه یکسان می شود. در كل مس تيم خاصة خوبتي است و در راستاي خبري قبل از بازي هم در تيم قبل از قبض شهت. ক্ল্যাজা মিবিন মিগিন্দ্য্তা ইনিম্র این گفتگو صحیح نیست.

مطهری تاکید کرد: فوتبال باید به جایگاهی برسد که همه تیم ها خوب باشند و هزینه کنند. نباید گفت که برخی تیم ها میلیاردها پول خرج کرده اند. وقتی فوتول فورفای است همه تیمها باید پرامکانات بودن

وی بیان داشت: مکر بد است سپاهان هزینه دارد. من از این موضوع لذت می برم. فوتبال حرفه ای یعنی همین. چون بعضی ها می گویند تیم پول ندارد و پول ندارند، این زیبا نیست. این تیم ها پول دارند و پول خرج می کنند. شاید سال آینده در یکی از این تیم ها باشم. این نامه منطقی نیست. تیم ها پول خرج می کنند و نتیجه می گیرند. تیم خانم رفسنجان قابل احترام هستند و در نیمه دوم فشار زیادی به آن وارد کردند اما در نهایت تساوی منصفانه بود.

سرمربی نساجی بخصوص قضاوت مسائل گفت: به ناذر علی عربام احترام می کنم و دوست ندرمد در آئین مدر ساحبتی بشم. در سلسه با داوری نیز بید کید خدا حافظ و حميد حج ملك يك تيام دوري خاصة سلم اما با احد كردم در باره حتی اگر سه پنالتی برای تیم مضر یا مفید باشد، داوران همکاری نخواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا