مسافران قرمز و سیاه – اخبار ورزشی

در سالهای اخیر ، قطار پرسپولیس قدم های بی سابقه ای را برای موفقیت های کوچک و بزرگ برداشته است. با این حال ، مسافرهایی نیز در این قطار وجود دارند که بسیار عجیب و ناگهان از قطار سوار و پیاده می شوند.

به گزارش اخبار ورزشی ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “بررسی سرنوشت برخی از این بازیکنان بدون رحمت امکان پذیر است.” لطفا توجه داشته باشید که بیشتر اعضای این لیست ، حتی امروز ، زیر 30 سال هستند!

رضا حقیقی

سرنوشت او عجیب است. رضا حقیقی هافبک قدرتمندی بود که بین دو دوره لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست. او در آن فصل و فصل بعد عملکرد بسیار خوبی به تیم داد. حقیقی ، زیر نظر علی دایی ، در لیگ سیزدهم نیز یک رکورد را متحمل شد اما بیش از حد نسبت به معاملات و معاملات مالی اروپا و احتمال جدایی ، بسیار کینه ورزید و درنهایت باشگاه را خسته کرد. سرانجام یک نفر واقعی از پرسپولیس خارج شد و ستاره ای به نام کمال کامیابیا در جای خالی ظاهر شد. شاید اگر حقیقی ها به احترام به جایگاه خود می پرداختند ، او امروز باز هم در ترکیب قرمزها قرار می گرفت ، اما او برای کامل کردن تیمش با پرسپولیس به جایی نمی رود. حقیقی که سابقه پشیمانی خود را برای رفتار خود در حالی که در پرسپولیس داشت ، حفظ کرد و پس از این که با سفیدپوشان شکست ، در تیم هایی همچون شاهرخ ، صبا قم و شهرداری ماهشهر بازی کرده است. الان 31 ساله شده

پیام بعدی

در مورد او که هرگز نشنیده اید چه می کنید؟ هیچ آواز عزاداری برای ستاره فوتبال ایران که در دهه 90 سوخته است ، در هیچ کجا یافت نشده است ، و این آهنگ به همین صورت خواهد بود بنابراین ، ما شما را اذیت نکردیم ، که در ابتدا در مورد فوتبالیست نوشتید در مقایسه با ناصر محمدخانی ، اما در پایان همه افتخارات فوتبالی او یک ارسال عالی برای خلعتبری در انزلی بود! نکته ناراحت کننده این است که پیام فقط 28 سال دارد.

محسن مسلمان |

وقتی از کلمه “سیاه چاله” در تیتر استفاده می شود ، نام این بازیکن در تیم افتخار فوتبال نباید در این لیست قرار داشته باشد ، اما خود محسن مسلمان بیش از هر کس دیگری می داند که نام او فقط عضو سااهان است و نه خودش! کمتر از 200 دقیقه از بازی ، همه دستاوردهای محسن مربوط به غیبت یک ساله وی در Socks است. ! به عنوان هم اتاقی پیام صادقیان ، مسلمان کمی باهوش تر از اوست و روشن تر می درخشد ، اما این درست نیست. هافبک 29 ساله با میدان دید وسیع و تحویل طلا اکنون باید یک بازیکن معمولی برای تیم ملی باشد نه عضو لیگ فوتبال یا گرانترین تماشاگر لیگ برتر!

حمیدرضا علی عسکری

کمتر کسی اعتقاد دارد برادرزاده جدید 29 ساله سادای سمیه امروز است ، اما حمیدرضا علی عسکری یکی از سریعترین حقوق بازنشستگی در تاریخ فوتبال را دارد! وی به مدت 7 سال عضو پرسپولیس بود اما قبل از ورود قطارهای تیم در ایستگاه های مختلف قهرمانی ، سقوط کرد. راستش را بخواهید ، علی عسکری بازیکن بدی نبود اما تقارن حضور او در پرسپولیس با بدترین نسل این تیم باعث شد تا تقریباً همه با هم بسوزند. پرپولیس در اوایل دهه 1990 چنان ناقص بود که عسکری دائما مجبور به تغییر مواضع شد. همین موضوع باعث صدمه به فوتبال می شود ، به همین دلیل او ابتدا تیم سفید را ترک کرد و سپس در 26 سالگی ، تقریبا همه کارها برای او انجام شد.

محمد امین آرام |

در مورد او ، حضور او در این تیم تکان دهنده تر از عزیمت او از پرسپولیس بود! به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ پرسپولیس ، برانکو بی سر و صدا یکی از بدترین خریدهای زندگی خود را انجام داده است و وی را مجبور به استفاده از محسن ربیع خواه در موقعیت پشتی می کند. البته او در دشت های پرسپولیس نیست و خیلی در این تیم بازی نمی کند اما این انتخاب اشتباه روی خودش تأثیر می گذارد. این بازیکن قبل از پیوستن به پرسپولیس ، حداقل یک بازیکن مهم در خط میانی بود ، اما از آن زمان تاکنون ، همان بازار برای او از دست رفته است.

افشین اسماعیل زاده

از دیدن این نام تعجب نکنید. به عنوان نمادی از استعداد غیرقابل دسترس پرسپولیس ، می توانیم به افرادی مانند الوان زاده ، کارملچاب یا طاهرخانی مراجعه کنیم ، اما داستان اسماعیل زاده خاص تر است. وی در جام جهانی جونیور بازی کرده بود و در سنین جوانی به لیگ پرتغال منتقل شده بود تا قبل از اینکه به پرسپولیس بپیوندد برای به دست آوردن تجربه ، اما فایده ای ندارد. آخرین دیدار علی دایی در نیمکت پرسپولیس شکست 3 بر یک به تراکتور در هفته هفتم لیگ چهاردهم بود که پس از آن یکی از مکررترین انتقادات شهریار مربوط به عزیمت محمد نوری و حضور اسماعیل زاده در زمین بود. حقیقت این است که این بازیکن شانس خوبی برای حضور در تیم دارد اما او برای سقوط در این شکاف از آن استفاده نمی کند ، از مس کرمان و گیتیپاسند گرفته تا لیگ جمهوری آذربایجان و استقلال جنوبی. مدتی است که خبری از این بازیکن 27 ساله نیست.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل