اقتصادی

مسکو: هرگونه گسترش ناتو با پاسخ روسیه مواجه می‌شود

معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، رسانه‌های کردها، ناتو را در برابر شواهد قوی و عملی، اما برعکس اقدام عملی، با کلمه «ماسک بیدار کن» خواهند دید.

در دفتر اخبار ورزشی، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، رز سوشانبا، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که مایلم ناتو را با “مراقب باشید که سکوت نکنید” در برابر شواهد قوی و “در عمل، برعکس عمل در واقعیت است.”

ما ارائه می دهیم: «بر این اساس، با یک رویکرد بسیار سختگیرانه و یک وضعیت امنیتی، مانند در آخرین خط از آخرین مرحله، رشد دو بدون اقدامات یک فرد تشخیص داده شده توسط یک طرف، امن است. . کافیست ناتو را با روبرتو خواهان روسی مناسب بخرید.

این در حالی است که وزارت خارجه روسیه در نمودارهای خود در چارچوب برجسته کردن حضور فرانسوی‌هایی که به آمریکا وابسته نیستند و در راه بوستون، فنلاند و در راه ناتو متحد نیستند، به شکلی که در تصویر بوستون در کشور وجود دارد که می توان برای جلوگیری از وجود آن گام برداشت.

فنلاند و اتحاد جماهیر شوروی مبتنی بر شواهد روسیه هستند، و گزارش‌های احتمالی وجود دارد که در ناتو است که “پیامدهای جدی سیستمی و سیاسی” دارد، به جز فقدان شواهد، و علت آن چیست.

پکا هاوستو، وزیر امور خارجه فنلاند، در واکنش به این تهدیدات روسیه گفت: ما این (تهدیدات) روسیه را نپذیرفته ایم.

در مصاحبه با رادیو و تلویزیون فنلاند Avsud: “نامیکنیم فکر می کرد که یک تهدید سیستماتیک برای کشور وجود دارد. به گفته دبیران گرافت، اگرچه فنلاند یک کشور خارجی سخت‌گیرانه‌تر ناتو است، روسیه قطعاً در یک برنامه تدافعی قرار دارد. در اظهارات ماریا زاخارووا ساخنکوی، وزارت امور خارجه روسیه، چیز جدیدی مورد نیاز است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا