ورزشی

مسی بالاتر از تمام فوتبالیست‌های جهان ایستاد

به گزارش خبرنگار اخبار ورزشی خبرگزاری آنا ، مجله “Skysports” در نظرسنجی با چهار کارشناس فوتبال انگلیسی با سابقه بازی و مربیگری در لیگ برتر جزیره ، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان را ارزیابی کرد.

در طی این نظرسنجی ، گریم سونز ، جیمی ردنوپ ، پل مرسون و آلن اسمیت اظهار داشتند که چه کسی بزرگترین فوتبالیست تمام دوران است. از آنها خواسته شد تا پنج بازیکن را از پله ها معرفی کنند ، دیگو مارادونا ، زین الدین زیدان ، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

طبق گفته Suns ، مسی و رونالدو در رده های اول و دوم قرار دارند که بیش از 10 سال در 10 بازی برتر حضور داشتند و پس از هر دو فوق ستاره ، پله و مارادونا به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند و زیدان در جایگاه خود قرار دارد. مقام پنجم شده است

پله ها

ردنوپ معتقد است که پله بهترین است زیرا او در 17 سالگی با برزیل به جام جهانی راه یافت و سپس دوبار آن را تکرار کرد. مارادونا همچنین دو بار با آرژانتین در جام جهانی پیروز شد و برای بار دوم نقش اساسی در موفقیت آلبسیلستا داشت. مسی و رونالدو در رده سوم و چهارم هستند زیرا آنها جام جهانی را نبردند و زیدان علی رغم عملکردهای عالی در رده پنجم قرار دارد.

مارادونا

پل مرسون گزینه های خود را با کمی تغییر در 5 بازیکن معرفی می کند. او مارادونا را بهترین بازی های برجسته کشور در آرژانتین و ناپولی ایتالیا می داند. مرسون گفت پس از مارادونا ، آلبی سلسته دیگر جام جهانی را به دست نیاورد و ناپولی شتابی پیدا نکرد. مسی و رونالدو به ترتیب دوم و سوم شدند و مارکو ون باستن و پائولو مالدینی به ترتیب چهارم و پنجم بودند. او معتقد است که عنوان برزیلی در حضور پله فقط برای تعالی بازیکنان نیست.

کریستیانو رونالدو

به گفته آلن اسمیت ، مسی همچنین بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ، زیرا در مقایسه با سایر فوتبالیست ها ، وی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تاکنون در هیچ بازیکنی مانند مسی دیده نشده است. کریستیانو رونالدو در رده دوم قرار گرفت. مارادونا و گام سوم و چهارم به دلیل عملکرد بهتر ستاره آرژانتینی است. Franz Beckenbauer همچنین بهترین بازیکن تاریخ آلمان است که نقش مهمی در تیم ملی کشورش و بایرن مونیخ بازی می کند.

به گزارش آنا ، در نظرسنجی انجام شده توسط این 4 متخصص ، لیونل مسی در رده نخست ، دیگو مارادونا در رده دوم ، کریستیانو رونالدو در سوم ، او در رده چهارم و زیدان در پنجم قرار گرفته است. مارادونا برای اولین بار برنده شد ، اما رونالدو به هیچ وجه بهترین نبود. به گفته مرسون ، پله جزو پنج بازیکن نبود و زیدان تنها دو نفر بود.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا