ورزشی

مسی در تمرینات «غیرعادی» بود

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ رونالد کومان تابستان گذشته هدایت کاتالان ها را بر عهده گرفت و این فرصت را داشت که حدود یک سال با مسی کار کند. با وجود اینکه هلندی از توانایی خود برای کسب شش بار توپ طلا آگاه است ، اما سرسختی او در تمرینات کومان را حین کار با او شگفت زده کرده است.

کومان در مصاحبه با Voetbal International گفت: “من می دانم مسی چقدر خوب است ، اما باز هم دیدن او هر روز خوشایند است.”

وی ادامه داد: “همه چیز را که می خواهید به یک بازیکن بیاموزید ، از درک شرایط گرفته تا گرفتن توپ تحت فشار و پایان کار و ضربه نهایی ؛ مسی در همه کارها نمره 10 می گیرد و این کاملا غیر طبیعی است.

میکروب ها تاکید می کنند: البته او بازیکنان خوبی در اطراف خود دارد ، اما مسی است که تفاوت را ایجاد می کند. به خاطر او ، همه بهتر از آنچه هستند به نظر می رسند. این انتقاد نیست ، بلکه نقطه گذاری است. وی افزود: “هنگامی که ما آخرین شوت را در پایان تمرین تمرین می کنیم ، گاهی برخی بازیکنان چند شوت و ضربات ساده را تمرین می کنند و وقت خود را به شوخی می گذرانند ، اما در مورد مسی شرایط متفاوت است و همه شوت است ؛ او هرگز نمی خواهد خودنمایی کند و همه چیز عملی است و مسی همیشه می خواهد برنده شود.

وی ادامه داد: ما همیشه قبل از تمرین در وسط خرس ها بازی می کنیم ؛ اگر توپ بین بازیکن 20 بار بچرخد و هافبک نتواند توپ را لمس کرده و بگیرد ، باید این دور را تکرار کند ؛ اگر این اتفاق سه بار رخ داد پشت سر هم ، هر دو بازیکن یک تونل ایجاد می کردند و دو بازیکنی را که به عنوان تنبیه و سرگرمی توپ را دریافت نمی کردند ، ضربه می زدند. من از مسی پرسیدم که آیا این اتفاق برای او رخ داده است یا خیر ، او پاسخ داد “بله ، یک بار” ؛ فقط یک بار در این چند بازی سالها! در مقابل او ، بازیکن بزرگتر هرگز به بازیکن جوانتر نباخته بود ؛ این اتفاق یکبار رخ داد و مسی حدود یک هفته از این موضوع عصبانی بود ؛ او در تمرینات واقعا “سرسخت” بود.

مسی تابستان امسال بارسا را ​​به مقصد پیاجیو ترک کرد و این پایان عشق 20 ساله اش با کاتالان ها بود.

آرژانتینی هنوز نتوانسته دروازه خود را با تیمی به سرپرستی مائوریسیو پوچتینو باز کند و در بازی پیاجیو مقابل لیون از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و دیدار مقابل متس را از دست داد.

دکمه بازگشت به بالا