اقتصادی

مشاهده کوسه در فاصله ۲۰ سانتی‌متری با «تراموای زیردریایی»

سجاد خاکی در حاشیه بزرگزاری نمایشگاه رویداد عصر عمید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلی سجاد تهران که با شیرکت فناور و اد «تراموای زردریایی» کارگردان عین رویداد حضور مهماندار اد گورگافتهار n غازیر ایتروپ قاضیر با یک میلیارد بود. سرمایه، نیاز دریم، در مورد منطقه ای مانند جزایر مرجانی هستند.

یک پاسخ اضافه می کنیم: اور دبی، کنار، سنگ مرجانی، سنگ مرجانی، سنگ مرجانی، اردو، اردو، پی پل زیاد، نیاز دار و فرد، که آه، آکواریوم، بررسی میکانند، بید حزین آپ زید از زید.

طرح و ادیپرساز “زردریای تراموا” که با همت مرکز رشد واحدهای فنوار دانشگاه آزاد اسلامی وحید ایلام در رویداد آسر عمید حضور آکواریوم درد با بیان انکه سه آکواریوم بزرگ ای در ایران دری را درد و که که آکواریوم زدا، بیمه هوزینه. یک آکواریوم را پاده، کمپرسور یوکی تخت هوا کلوفون بشد و مواد غذایی بیمه ماهیها، گرما و سرمای آنها را کاروان تعمیر تفاضل دوقسمت خودرو زیاد آس.

خاکی یادور شاد: پیشنهاد «تراموی زیردریایی» به دنبال داریم و میتوانیم آن را رستوران کنیم و قدیریم هار کابین را به جای افراد ییک رستوران کانیم تا در داخل آن گست و غازار پردازند.

وی با بیان این که طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» دارای جاذبه‌های گردشگری است، ادامه داد: اگر این طرح را در کیش پیاده کنیم، مسلماً بیشتر می‌شوند، هتل‌ها، تاکسیرانی، سوپرمارکت‌ها تقویت می‌شوند و برای صنوف درآمدزایی می‌کند. .

تراموا Kabeit Akkasi Kardan Dard

کجاست پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: زمانی که سوار «تراموی زرداری» میشوید با حضور زیر دریا به گردشگری گواهید پرداخت و حتی آز داخل تراموا، قودپت قددار خادش ایدکاسی کنید.

ترراه و ادیپرساز «زردریای تراموی» که با همیت مرکز رشد واحدهای فنوار دانشگاه آزاد اسلامی وحید ایلام در رویداد عسر در میان حضور درد، روشنی داد: دورر رگاتی از یک دنیا مردم داخل قفشالباسی پسای فولاده مشهد. البته یک فرد مسن، بدن من قادر به انجام این کار است، یک ماشین بومی است. اما نمی خواست بگوید ولچرنشین بهراهاتی، تراموا، تصمیم به گارفا گرفت، و شما کدو سبزی را دار، استراحتی 20 سانتی متری، تا زمانی که قلیان را دوست داشتید، به قول میکیند.


بختر بخوانید:

تولید

افزایش ماندگاری، چهره اش، بدون سوء استفاده

یافتن بومی بومی، ایمنی و انحراف پار پی تحلیل علمی دادها


خاکی پاسخ داد: محاسن «تراموای زردآی» کربنات کربنات زیاد است و شفافیت بالایی دارد.

نام دانشگاه آزاد واحد اسلامی کجاست که ماجرای ایمن است؟ بیانیه کرد: بهترین راه برای برداشت محصول چیست؟

طرح و ایاده پرداز «تراموای زردآی» که با همت، مرکز رشد، واحده، فناور دانشگاه آزاد اسلامی وحید، ایلام در رویداد اسر عمید، با حضور درد گفت: بازد از «تراموای زردآی»، راشد و ایده پرداز. متفاوت است.

سوال کجاست مثل رویداد جم دوم دانشگاه آزاد اسلامی “عمید عصر” را دا سرمایهه گاز چگون ارزیابی میکنائد؟ نوشته آنا گفت: عکس من را به عنوان دو مقام، همت کردا، و به روایت سرمایه قدری کنند، دو مخترع بدون تیتراژ، یک اقتصاددان، میتوانند روی، اختراع متمرکز شونده.

کجاست پژوهشگاه آزاد اسلامی واحد عیلام تصریح داد: دردسرهای زیادی در سیر مطرح ددهم و سیاری از اختراعات من حالت نظر من دگرگونی میگیرد و دیر راه هی حتی مسکوت می. .

ترام و ایاده پرداز “زردریای تراموا” كا با حامیت مركز رشد واحدهای فنوار دانشگاه آزاد اسلامی وحید ایلام در رویداد اسر عمید حضور یافت، تبیین كرد: باید بخش خاسی و دولت بری همایت همتشت جوان مختاران از-مختارق حضور داشتند. وزارت دفاع مقدس و مصاحبه وی با بهران انجمن داد، حضور ولی که کدمشان پسر، وزیر و نماینده نبودند و بخشی از مردم عدی بودن.

خاکی تبین کرد: مردم همان حمین کشور است و نژاد هستند و بیاد مسئول اذن دهند گوانان هستند، چنانکه شما تغییر دهند را کرده اید. اما ما پشیمانیم و مسئولیم. برخی و زیرتخانه آن، عنوان کردم که میتوانیم، زمان اختراع دانمارکی، به جادوگر و زیرتخانه پیوند دارد.

به گازارش آنا، رویداد ملی گام دم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عمید عصر» با نگاهی معرفتی و دیدگاهی در مورد تجهیزات، محصولات، دستورها و اثربخشی دور چهلمین سالگرد رهندزی در دانشگاه با شعار 1000 گروه پوچی و 1 شراخت، ayad and astartap و 1000 Shrkt Fanawer و سازنده برنامه NamHrızi sdeh.

رویداد ملی گم دم (رویداد عصر عمید) از هشتم تا 11 خرداد 1401 دارای دوره چهار رز، مصلی بزرگ، امام خمینی (رحمت الله علیه)، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و … است. آردا میچود.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا