ورزشی

مشایخی: دنبال بهانه نیستیم/ در لبنان شرایط بدی داشتیم

بسكتبال تيم زوب‌آهن اصفهان گفت: هك بگوييم مي‌گويند مي‌گويند دكل بهانه شهد، اما در لبانان تيم با ​​در لبانه اما با تعليم به بيستبال تيم در لبانه.

به گزارش اخبار ورزشی سجاد مشایخی، ستاره تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی مقابل فدراسیون سوریه گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم کار زیادی کردند. خوشبختانه در مقابل حریف خوبی توانستیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و با تمام سختی ها و فشارهایی که روی بازیکنان وجود دارد، به برتری رسیدیم.

مشایخی درباره پیچیدگی بازی ها و تاثیر این مضمون بر عملکرد تیم های ایرانی، تصریح کرد: متأسفانه این مضمون در بازی اول مقابل بیروت تاثیر خود را نشان داد چرا که تیم ما با ترکیبی معیوب وارد زمین شد و با این تیم مواجه شد. تیم مسلح باشگاه بیروت دستگیر شد در چنین شرایطی باید با بهترین برنامه ها و امکانات وارد رقابت شوید که متاسفانه چنین شرایطی نداریم.

وی ادامه داد: اگر حرفی بزنیم بهانه می شود اما واقعیت این است که اصلا دنبال بهانه نیستیم. تیم در لبنان شرایط مناسبی نداشت و همین موضوع تاثیر زیادی در پیشرفت تیم داشت، مصدومیت ها و نبود فیزیوتراپ در کنار تیم باعث شد تا عده ای مثل ما به تیم کمک کنند که البته این کار نبود. معامله خوب در همه

پوینت گارد تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: نحوه اعزام تیم، زمان نامناسب پرواز، زمان ورود به لبنان و … همه به برنامه بستگی داشت که خوب نبود و تیم متضرر شد. واقعیت این است که ورزشکار نان بدن خود را می خورد و برای اینکه بهترین عملکرد خود را نشان دهد باید شرایط مناسبی را برای او فراهم کند. متأسفانه این شرایط در لبنان فراهم نبود.

وی درباره مصدومیتش نیز گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای بازی ندارم و امروز برای مدت کوتاهی وارد زمین شدم تا در حد توانم به تیم کمک کنم. امیدوارم با بهبود شرایط بدنی و ریکاوری از مصدومیت، بتوانم در کل مسابقات به میدان بروم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا