ورزشی

مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی به حداقل رسیده است/ در پرداخت حقوق همکاران مشکلی نداشته‌ایم

سید حسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران گروه استانی خبرگزاری آنا ، در مورد وضعیت پرداخت حقوق و مزایای واحد دانشگاهی دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی نسبت به دو سال پیش ، اظهار داشت: البته دانشگاه آزاد اسلامی این مشکل را در مدیریت جدید و با حمایت مسئولان دانشگاه کنترل کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: تلاش های رئیس دانشگاه با تیم فعال سازمان مرکزی در این دو سال مشکلات را به حداقل رسانده به طوری که می توان ادعا کرد دانشگاه آزاد اسلام تقریباً عاری از مشکلات است و سال آینده ، یک سال پیشرفت در ابعاد مختلف دانشگاه با نگرانی کمتری

وی افزود: در سالهای اخیر شرایط کاملاً دشوار بوده است ؛ اما با تلاش همکاران با موفقیت برطرف شده است. در استان خراسان جنوبی مشکلی در پرداخت حقوق همکاران خود از جمله کارمندان اداری و اعضای هیئت علمی نداریم. اعضا ، و با پشتیبانی سازمانی این مرکز که دارای واحدهای دانشگاهی است ، به ویژه در استان خراسان جنوبی ، حقوق بدون هیچ مشکلی به موقع پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: برنامه های بسیار خوبی در دوره مدیریت جدید دانشگاه اجرا شده است و در این راستا توجه به زیرساخت های دانشگاه ، ایجاد سیستم آموزشی و پژوهشی و دانشجویان آینده شبکه بسیار قوی ایجاد می کند در دانشگاه. “با این حال ، ایجاد چنین ساختاری ممکن است در کوتاه مدت مشکل ساز شود. اما بستر خوبی برای رشد و پیشرفت دانشگاه ایجاد می کند.

هاشمی در مورد وضعیت واحدهای آسیب دیده در استان خراسان جنوبی نسبت به دو سال پیش و در دوره مدیریت جدید گفت: رئیس دانشگاه آزاد اسلام آزاد با اشرافیت کامل ، دقت و دقت در طی این سال ها ، کوچکترین واحدهای دانشگاهی را نادیده نگرفت. طهرانچی از ابتدا تا انتهای جلسه شخصاً در قسمت تصویب بودجه سالانه حضور داشت و اطلاعات از کوچکترین واحد دانشگاهی تا رئیس دانشگاه در استان بود.

وی ادامه داد: در مدیریت جدید دانشگاه تلاش شده است که به درآمد افراد غیرشهری در واحدهای دانشگاهی توجه ویژه شود. روحیه جدیدی در دارایی های دانشگاه ایجاد شده است و با شناسایی و فعال سازی قابلیت های موجود ، طی سال گذشته تغییرات قابل توجهی در بخش ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی درباره نقش مدیریت جدید این دانشگاه در تنظیم حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی گفت: طهرانچی شخصاً از استراتژی ها و استراتژی ها پیروی نمی کند ، مطمئناً دانشگاه آزاد اسلامی چالش ها و مشکلات جدی دارد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا