ورزشی

مشکلی با کادر فنی فولاد نداریم/ فشردگی بازی‌ها باعث افزایش آسیب‌دیدگی‌ها می‌شود

به گزارش شفاف ، وحید فاضلی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد اظهار داشت: فولاد تیمی سازمان یافته است که از مدیریت کلان گرفته تا کادر فنی و بازیکنان یکی از افراد مهم است. این تیم توانست سهمیه آسیا را از آن خود کند و در این فصل نیز نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است. ما مقابل پرسپولیس سخت بازی کردیم و در تمرینات نتوانستیم کار زیادی انجام دهیم. ما بیشتر بدنبال ریکاوری بازیکن هستیم. ما در حال بررسی برنامه های او با بازیکنان هستیم و برای بازی فردا آماده هستیم و انشالله در برابر تیم کود خوب مسابقه خوبی خواهیم داشت. بازیکنان ما می دانند که ما باید فردا با امتیاز به زمین برویم. ضمن ارائه یک بازی خوب با سخت کوشی ، سعی کردیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم.

وی همچنین درباره تنگی بازی های لیگ توضیح داد: ما از سازمان لیگ برای برنامه ریزی تشکر می کنیم اما باید یک نکته را در مورد هم تیمی هایم یادآوری کنم. ما بازیکنان خود را به گونه ای بارگیری کرده ایم که می توانیم هر چهار روز یک بار بازی کنیم. سال گذشته ، 10 بازی آخر ما دو ماه وقفه داشت. ما در 20 هفته قبل از بسته شدن لیگ در فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیدیم اما در 10 هفته پس از قرنطینه و تعطیلی ، دو بازیکن ما از ناحیه رباط آسیب دیدند. من این را می گویم زیرا ما در کنار نیروی کار هستیم که توانایی های جسمی محدودی دارد و دشواری این بازی کاملا خطرناک است. لطفا در مورد این فکر کنید تیم ما شخصی است و ثروتمند نیست. ما پشتیبانی خوبی داریم اما 30 بازیکن برتر مثل تیم ثروتمند را نداریم ، اگرچه بازیکنان خوبی داریم. از آنها می خواهم در این مورد تجدید نظر کنند تا حقوق تیمی مانند منسوجات که شخصی و محبوب هستند از بین نرود.

فاضلی همچنین با بیان اینکه گفته می شود منسوجات دارای نوسان هستند ، اظهار داشت: ما چنین نوسانی نداریم. فقط یک اتفاق با سپاهان ما را به ریل راه آهن رساند و به تیممان ضربه زد. سعی کردیم آن را فراموش کنیم و دوباره به میز برگشتیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما تغییرات زیادی داشتیم و فقط چهار نفر از تیم فصل گذشته در این فصل در کنار ما بودند. حتی تیم هایی مانند آلومینیوم و مس که از لیگ یک به لیگ برتر منتقل شده اند ، تغییر زیادی نکرده اند. امیدوارم هر دو تیم فردا خوب بازی کنند. کادر فنی فولاد شریک ما هستند و مشکلی نداریم و این بازی حساس نخواهد بود. ما در زمین مسابقه می دهیم و در زمین دوست می شویم.

دکمه بازگشت به بالا