ورزشی

مشکل سیدمحمد موسوی برای حضور در والیبال ایتالیا حل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط فدراسیون والیبال ، مصطفی کارخانه نماینده فدراسیون والیبال در پرونده ITC سیدمحمد موسوی اظهار داشت: به دنبال فدراسیون ، حمایت و همکاری مهندس سلیمانی ، تیم با من همکاری کرد ، حل شد. در آنچه اتفاق افتاد رنج بردیم ، اما همه ما برای کمک به والیبال ملی گام برداشتیم بنابراین مشکلی برای ستاره های والیبال کشورمان ایجاد نشد.

وی ادامه داد: سراجی به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا با موسوی برای رفتن موافقت کرد و معتقد است چون موسوی می خواهد برود ممکن است نتواند با تمام وجود به تیم خدمت کند. موسوی سه ماه در سایپا تمرین کرد و 6 هفته بازی کرد و 900 میلیون تومان پذیرایی کرد که البته او به باشگاه سایپا بازگشت. موسوی پس از بازگشت به ایران قرار است در برنامه تبلیغاتی شرکت سایپا شرکت کند. طبق گفتگویی که من با او داشتم ، او مشکلی با این مشکل نداشت و از باشگاه سایپا به خاطر حمایت و حسن نیتش تشکر کرد.

پیشکسوتان والیبال ملت ما خاطرنشان می کنند: بازیکنان یک سرمایه ملی هستند و اگر همه ما چنین نظری داشتیم ، شرایط مناسب بود. از آنجا که قرار بود ITC موسوی حذف شود ، من به عنوان نماینده فدراسیون والیبال با مهندس سلیمانی ، مدیرعامل مجتمع سایپا ، گفتگو کردم. وی به افتخار تلاش های ستاره ملی والیبال ، ضمن موافقت با درخواست موسوی ، اظهار داشت که برای کمک به تلاش های این بازیکن در راه ایجاد افتخار برای والیبال ملی ، هر کاری خواهد کرد. بدین ترتیب مشکل پیوستن سید محمد موسوی به لیگ ایتالیا برطرف شد.

این کارخانه افزود: من شخصاً از همکاری و حمایت تیم مدیریت سایپا ، به ویژه مهندس سلیمانی تشکر و قدردانی می کنم.

دکمه بازگشت به بالا