ورزشی

مصاف ما جنگ داد زدن بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید مرتضایی دقایقی پیش پس از بازی گیتی پسند و فرش آرا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا چهار پنج دقیقه آخر بازی یک بازی بسیار روان را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: وقتی نتیجه 2-0 شد ، موقعیت های زیادی را وارد دروازه حریف کردیم و فکر می کنم فداکاری بازیکنانی که در دو نوبت باعث شدند توپ در دو نوبت وارد دروازه گیتی پسند نشود.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد ادامه داد: فشار و فشار بتدریج افزایش یافت تا جایی که در سه چهار دقیقه اخیر بر خلاف پنج یا شش دقیقه قبلی عقب نشستیم و گل زدیم.

همین فرش فصل گذشته گیتی پسند را شکست داد

وی تاکید کرد: در آخرین لحظه بچه ها از نظر روحی دچار اختلال شدند اما این همان فرشی است که فصل گذشته در همان شهر گیتی پسند را شکست داد.

مرتضایی افزود: امروز بازی در آن طرف خود را نشان داد و باعث شکست تیم فرش آرا با این نتیجه شد اما این شکست از ارزش بازیکنان ما کم نکرد و همه آنها امروز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به وضعیت روحی سخت بازیکن فرش آرا گفت: در مشهد شرایط سختی وجود دارد ، دو بازیکن ما و مربی ما به دلیل خانواده ای که از بیماری عروق ویروس کرونا رنج می برند نتوانستند ما را در این سفر همراهی کنند.

از تعطیلی هفته چهارم لیگ ابراز رضایت کرد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد تاکید کرد: دست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نباید درد کند که آنها در هفته چهارم از بازی خلاص شدند ، زیرا شرایط حداقل در مشهد بسیار سخت است.

وی در مورد داور بازی اظهار داشت: مسابقه ما با گیتی پسند یک جنگ جیغی بود و هر تیم قوی تری فریاد می کشید و صحنه را در اختیار می گرفت. ما کمی کادر فنی نداشتیم و نمی توانستیم زیاد فریاد بزنیم و تیم مقابل فریاد زد. بیشتر.”

مرتضایی گفت: داوران در برخی نوبت ها 100٪ تخلف مرتکب نشدند و در حمله چهار هماهنگ کردند تا پنجمین خطا انجام نشود زیرا فشار روانی روی آنها بسیار زیاد بود و همین دو سه دقیقه باعث شد بازی را از دست بدهیم.

دکمه بازگشت به بالا