ورزشی

مطهری: مشخص است کدام تیم شلوغ‌کاری کرد/ از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده‌ایم

سرمربی پرسپولیس گفت: نیمکت نساجی در طول بازی شلوغ بود تا از داور امتیاز بگیرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، حمید مطهری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی گفت: همه نیروها قابل احترام هستند. گرفتن امتیاز در نیم فصل دوم سخت بود. امروز بازی بسیار سختی داشتیم و در نهایت سه امتیاز بازی را بدست آوردیم. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و بلافاصله به گل رسیدیم. ما مدافعان تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم ، که باعث ایجاد یک سری تغییرات در نساجی شد.

وی ادامه داد: طبیعی است که جلوی تیم حریف قرار بگیریم ، برنامه را تغییر دادیم تا ترابی را در موقعیتی قرار دهیم که با ارسال بیشتر فرصت ایجاد کند تا حریف بتواند توپ را طولانی مدت برگرداند. ما این تیم را موفق کردیم و در آخر هم به خوبی کنترل کردیم. تعویض های خوبی داشتیم و انرژی خوبی به تیم تزریق کردیم و آنها روی گل دوم تأثیر گذاشتند. در پایان ، تیم ما مثل همیشه یک تیم واقعی است و آنها عالی کار می کنند. از سید جلال گرفته تا خط حمله همه در خدمت تیم هستند و این منجر به این سطح می شود. امیدوارم که مدیر همچنان تیم را همراهی کند. آنها سخت تلاش می کنند تا بهترین ها را دریابند. بازیکنان ما کمترین درآمد را داشتند ، اما آنها سخت تلاش کردند تا تیم پرسپولیس را جا بیندازند تا در این راه با مشکلی روبرو نشویم.

دستیار گل محمدی در پاسخ به اینکه باشگاه نساجی قصد شکایت از داور را دارد گفت: شکایت مربوط به آنهاست. من در مورد آن صحبت نمی کنم مشخص است که کدام تیم و کدام نیمکت مشغول هستند. من از قضات می خواهم که جسورانه کار کنند. بسیاری از نیمکت ها از داوران امتیاز می گیرند. اگر قضات شجاعت زیادی داشتند چنین اتفاقی نمی افتاد. من در مورد این موضوع صحبت نمی کنم.

وی درباره شکست بازیکنان حمله از جمله شهریار مقانلو در گلزنی اظهار داشت: هر کاری که می کنیم ، آنها از ما سال می کنند. من به همه حق می دهم تیمی که سید جلال ، نوراللهی و … را به ثمر رساند. به بلوغ تاکتیکی رسیده و کار تیمی در فرم خوبی است. خوب نیست که روی مردم تمرکز کنیم. اگر نقدی با عقل سلیم و منطق باشد ، از آن استقبال می کنیم. ما انتقاد سازنده ای دریافت می کنیم زیرا از حرکت به جلو اطمینان داریم.

مطهری درباره آمادگی سپاهان برای فصل و رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی اظهار داشت: “تیم سپاهان قابل احترام است. تیم های دیگر نیز مدعی قهرمانی هستند. تمرکز ما روی بازی خودمان است. ما بازی را بعد از بازی امتحان می کنیم. اکنون داریم وارد لیگ قهرمانان آسیا شد و اکنون تفکر ما تغییر خواهد کرد. همه تیم ها ، از جمله سپاهان ، مورد احترام ما هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا