ورزشی

مظاهری و لک روز خوبی نداشتند/ خط دفاع استقلال و پرسپولیس ضعیف است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسعود اقبالی ، کارشناس فوتبال و مربی رسمی کنفدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار آنلاین در باره در دیدار استقلال و پرسپولیس آمده است: “برخلاف آنچه بسیاری از مردم می گویند ، پرسپولیس در این بازی عالی است ، من معتقدم که هر دو تیم برنامه کافی برای پیروزی ندارند و اگر تیم در تمام شد او به طور تصادفی برنده شد خوب انجام دادن. هر دو تیم بی کفایت و بی برنامه هستند و فقط ضعف شدید خط دفاعی است که تیم حریف را در موقعیت های گلزنی قرار می دهد. قرار داده شده.

وی افزود: از ابتدای فصل خط دفاعی هر دو تیم آسیب پذیر است ولی حضور دو دروازه بان خوب در گل های هر دو تیم باعث شد تعداد گل های خورده کم شود و این ضعف دیده نشود. در دربی هر دو دروازه بان برای دیدن این 4 گل در شرایط مناسبی نبودند.

اقبالی اظهار داشت: در آستانه دروازه پرسپولیس كه تقریباً همان دو توپ رفت و هر دو گل به ثمر رسید و در دروازه استقلال كه 5 خط جدی ایجاد شده بود 3 خط توسط بازیکنان پرسپولیس از دست رفت و 2 موقعیت به گل تبدیل شد. . غیر از این ، در هیچ جایی که به نظر نمی رسید که این بازی خطری برای دروازه یکی از آنها باشد و دروازه بان واکنش غیرمعمولی نشان داد.

کارشناس فوتبال در باره خط دفاعی استقلال گفت: در این خط دفاعی بازیکنان به تصویر کشیده شده اند شغلشان آنها نمی دانند و به همین دلیل نیمه اول است تخت جمشید این دو مدافع باهم مخلوط شدند. در این صحنه ارتباط کلامی وجود ندارد و بازیکنان نمی دانند از کدام یک محافظت می کنند ، کدام یک را به توپ یا بازیکن مقابل می اندازند.

مربی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در نیمه اول و این بازی فوتبال خیلی خوبی ندیدیم .نگی دوست نداشتن ولی در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس در نیمه دوم با اعتماد به نفس او بهتر بازی کرد و پس از به ثمر رساندن گل تساوی ، تشنه رسیدن به گل دوم شد. آنها در نیمه دوم موقعیت هایی داشتند و نوراللهی بدشانس بود یا شاید دقیق نبود که نتوانست چنین کاری کند فرصت برای استفاده.

وی افزود: بعد از گل دوم پرسپولیس ، استقلال مستقیم به بازی رفت و سعی کرد با یک توپ بلند به گل برسد که در آخرین لحظه نبوغی مانند قائدی اصلی کی یکسان کشتن.

دکمه بازگشت به بالا