ورزشی

مظاهری گرم نکرد، رادوشوویچ به لک روحیه داد

به گزارش شفاف ، در حالی که دربی 96 از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد ، اتوبوس های هر دو تیم تقریباً در ساعت 18:00 به ورزشگاه آزادی رسیدند اما از آنجا که پرسپولیسی ها کمی زودتر رسیدند ، ابتدا وارد می شوند تونل و رفتن به آنها به رختکن می روند و سپس آزادگان وارد رختکن خود می شوند.

روزی سکوی شمالی استادیوم ، پرچم تخت جمشید و تصویری از یحیی گل محمدی نصب شد اما در ضلع جنوبی استادیوم که محل سکوی ایندیپندنت است ، هیچ پرچم و نشانی وجود نداشت.

حدود 50 دقیقه قبل از شروع بازی سید حسین حسینی در کنار بهزاد غلامپور و رشید مظاهری برای گرم شدن وارد زمین شد. در حالی که حسینی گرم می شد ، رشید مظاهری در حال صحبت با آمادگی تیم در کنار یکی از دروازه ها بود. او پس از چند دقیقه بدون گرم شدن به اتاق رختکن رفت.

از طرف دیگر ، رادوشویچ که به تازگی به تمرین پرسپولیس بازگشته است ، با لک گرم شد تا به عنوان دروازه بان اصلی این تیم در دیدار برابر استقلال بازی کند.

قبل از اینکه بازیکنان هر دو تیم برای گرم شدن وارد زمین شوند ، بازیکنان استقلال و پرسپولیس با یکدیگر گپ زدند.

جلوی جایگاه VIP استادیوم یک بنر بزرگ با شعار “همه با هم ، اعتیاد آور نیست” بود.

بعد از گرم کردن بازیکنان و رفتن آنها به رختکن برای آماده شدن برای بازی ، مسئولان ورزشگاه آزادی چمن ها را آبیاری کردند تا چمن بازی را آماده کنند.

در حالی که بازیکنان در حال گرم شدن بودند ، احمد موسوی و بابک مرادیان به سراغ خداداد افشاریان ، رئیس کمیته داوران رفتند و دقایقی با او صحبت کردند.

به مناسبت هفته بهزیستی ، قبل از شروع بازی ، بنایی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهروز در مرکز زمین نصب شد و بازیکنان به تصاویر خود گل اهدا کردند.

قبل از شروع بازی ، از داوران حاضر در جام جهانی تقدیر شد. از جمله این قضات رضا سخندان ، رضا داوری و علیرضا فغانی هستند. افشین پیروانی و یحیی گل محمدی ، فرهاد مجیدی نیز با این داوران سرگرم شدند و از سوغاتی ها عکس گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا