ورزشی

مظلومی:شفر و پسرش به ریش ما می‌خندند /ماندن مجیدی در استقلال به عملکرد خودش بستگی دارد

آفتاب نیوز:

پرویز مظلومی که در زمان برکناری شفر عضو کمیته فنی بلوز بود ، فاش کرد که اعضای کمیته مخالف برکناری مربی آلمانی هستند.

باید بدانید که استقلال اکنون از بویان و شفر شکایت می کند.

مظلومی: شفر و پسرش به ریش ما می خندند / مجیدی بسته به ظاهرش در استقلال زندگی می کند

من از این داستان آگاه هستم در مورد بویان باید بگویم که او به دلیل مصدومیت به استقلال آمد و برای تیم مناسب نبود. اما در مورد شوفر ، وقتی باشگاه رفت ، او می دانست که او باید بپردازد ، پس چرا 3 هفته صبر نکرد؟ در آن زمان ما در کمیته فنی بودیم. ما در مورد آن زیاد صحبت نکردیم ، اما گفتیم که قطع ارتباط با شفر درست نیست ، بلکه آنها تصمیمات خود را گرفتند. جالب است که آنها می گویند استقلال هیچ خسارتی در پی نداشته است ، اما اکنون می توانید ببینید که این پرونده کجا حل و فصل شده است. آنها حتی قبل از فینال ، سریعاً قرارداد شفر را تمدید کردند. دو سال است دو سال پیش ، اگر آنها منتظر پایان فصل بودند ، اوضاع فرق می کرد و شاید خود شفر تصمیم می گرفت که تقسیم شود. حالا او و پسرش باید پول بگیرند و به ریش ما بخندند.

این روزها ، داستان شکایت مربیان خارجی از فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده است؛ نظر شما در مورد داستان Wilmots چیست؟

ما از ابتدا به اشتباه رفتیم و نحوه امضای قرارداد با مربی نیز اشتباه بود. باید مربی بهتر یا بهتری از کوروش بود اما ویلموتس کوروش یا بالاتر از او نبود. ما همیشه با امضای بازیکنان و مربیان خارجی مشکل داشته ایم و بارها مردم به فوتبال ما ضربه می زنند. این مشکلات یا به دلیل بی دقتی و رفتار نادرست کارکنان است ، یا اینکه این مسائل براساس مسائل عقب مانده است.

شما سال ها در لیگ برتر تمرین نکردید. آیا دلیل خاصی برای این وجود دارد؟

با گذشت سالها ، پیشنهادهایی از لیگ یک و لیگ برتر دریافت کردم ، اما به دلیل بیماری مادرم رد شدم. البته وقتی شرایط مادرم بهتر شد ، من ساعت 12 عصر با این تیم موافقت کردم ، اما نیم ساعت بعد آنها با مربی دیگری توافق کردند که من نمی دانم دلیل این مسئله مشکل پشت یا چیزی است. با این حال ، این اتفاق نیفتاد.

فکر می کنید استقلال برای فصل بعد باید از فرهاد مجیدی مراقبت کند؟

فرهاد مربی جوان امیدوار و امیدوار است و باید فرصت هایی را برای این مربی فراهم کند. البته کارمندان استقلال نیز به نتیجه اهمیت می دهند و ماندن مجیدی در استقلال به ظاهر وی بستگی دارد. در فوتبال ایران فقط به نتیجه توجه می کنند؛ به خصوص در استقلال و پرسپولیس.

دکمه بازگشت به بالا