ورزشی

معینی: تیم ملی در جام‌جهانی شانس موفقیت خوبی دارد

کارشناس فوبال با اشاره به شرایط تیم ملی گفت: فرهنگ از فرهنگ همه دنیا جداست. در شرایط سخت، مقاومت خوبی داریم. بازیکنان، کادرفنی و کادرفنی به فکر حمایت از تیم ملی هستند و هر مشکلی را که دارند کنار بگذارند. این حمایت از یکدیگر باعث می شود که نتایج بهتری بگیریم.

فریدون معینی در گفت وگو با اخبار ورزشی گفت: از نظر من دانش فوتبال پایه بازیکنان است و خیلی ها از این موضوع غافل هستند. در تیم های پیشرفته دنیا و در سطح پایه، بازیکنان در 15، 16 سالگی دانش فوتبال را به طور کامل فرا می گیرند. فرآیند تربیت اجتماعی نیز شناخته شده است. این مشکل تا مرحله بزرگسالی ادامه دارد. بنابراین وقتی بازیکنان به سطح حرفه ای می رسند از دانش و دانش فنی کافی برخوردارند. این موضوع باعث می شود همه به وظایف خود در قبال تیم، کادرفنی، بازیکنان، داوران و همه افرادی که درگیر هستند احترام بگذارند. این مشکل باعث می شود که مشکلات را از این منظر ببینیم.

وی با اشاره به فرهنگ بازیکنان در رده پایه بیان کرد: به نظر من باید از رده پایه فرهنگ خوبی وجود داشته باشد و بازیکنان در سطح خوبی رشد کنند که این امر به آنها در زندگی، باشگاهشان صددرصد کمک می کند. تیم و تیم ملی آنها

این مدرس فوتبال با بیان اینکه رفتار غیرحرفه ای از ستاره های دنیای فوتبال نمی بینم، گفت: اگر بازیکنان بزرگ را در نظر بگیرید و رفتار آنها را تحلیل کنید مسی بسیار ماندگار بوده و در سطح بسیار بالایی بازی کرده است و این مشکل نشان می دهد. آموزش های لازم دیده شده است. به نادر کار ناموسینی از و میبینی. حداقل من چیزی ندیدم.

معینی با اشاره به فرهنگ ایرانی که باعث می شود در شرایط سخت تر، بازیکنان مقاوم تر شوند، گفت: فرهنگ با فرهنگ همه دنیا فرق دارد. در شرایط سخت نشان می دهیم که مقاومت خوبی داریم. بازیکنان، کادرفنی و کادرفنی به فکر حمایت از تیم ملی هستند و هر مشکلی را که دارند کنار بگذارند. این حمایت از یکدیگر منجر به نتایج بهتری خواهد شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ایران گفت: برنامه را فراموش نکنید. در هر کریدی باید از کے کے کرد کرد باید کوبول کیملی (مشکلات اخرین در اردوی تیم ملی) پیش می آمد. باید کیری به آن فکر می‌عفتادیم اما کی آن را به پیش می‌برم به کیپر می‌فتادیم. برای مشارکت و انگیزه برای کادرفنی و بازیکنان نیاز به همبستگی و هویت ملی داریم. انتشارات بسیار مهم هستند بازیکنان باید حداقل انگیزه لازم را ایجاد کنند. جام جهانی بسیار مهم است و بازی مزایای زیادی برای بازیکنان دارد. آنها باید برای خودشان، کشورشان و مردمشان بازی کنند. باید راه درست را انتخاب کرد

این مدرس فوتبال گفت: باید کیفیت فوتبال باشگاهی ایران در آستانه جام جهانی افزایش یابد. فرصتی برای اردوهای تدارکاتی وجود ندارد. فقط یک فیفا وجود دارد که به تیم ملی کمک می کند. رابطه بین کادرفنی و مربیان لیگ برتر مهم است. به نظر من سرمربی تیم ملی باید نظر خود را به سرمربی لیگ برتری و لیگ آزاد اعلام کند. شاید مربیان هم به تیم ملی کمک کنند. اگر کیفیت لیگ بالا برود به تیم ملی کمک می کند.

معینی درباره حضور سه مربی خارجی در تیم های ایرانی و تاثیر آنها در افزایش کیفیت لیگ و رقابت بین مربیان گفت: به ناظرم هوروس آن سه خرینی محمول است. برای ورزشکاران و بازیکنان خوب خارج از کشور هستند و زیر نظر مربیان بهتر تمرین می کنند. لزیونرها شرایط بهتر و امکانات بیشتری در اختیرشان دارند. باید در ایران از آن پایکی ببریم را ببریم. این دو سه مربی خارجی هم می توانند در دیدار با سرمربی تیم ملی نظر خود را بیان کنند و این ارتباط می تواند برای کیفیت لیگ مفید باشد.

یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در ایران می بینم حل نشده این است که کمیته یا کادری وجود دارد که اسناد و مدارک گذشته را ثبت می کند و به موقع قابل استفاده است. ما به چیزهایی مثل تحقیق اهمیت نمی دهیم. آخرین بار در جام جهانی بازی کردیم. ما آمریکا و مراکش را شکست دادیم. با ارگانتین بازي هبو دشتيم. شاید پنالتی گرفته نشد. در سال 2018 مقابل اسپانیا و پرتغال خوب بازی کردیم. پس ما شانس داریم. اگر به تیم ملی والیبال دقت کنید، می بینید که چگونه سه بار آمریکا را شکست دادیم. باید با این ذهنیت آماده شویم و بازیکنان از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند. این مسائل باعث می شود شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی با شرایط فعلی می تواند در جام جهانی موفق باشد یا از گروه خود صعود کند، گفت: باید چهار سال برای صعود برنامه ریزی کنیم تا اینکه دو یا سه ماه مانده به جام جهانی به فکر صعود باشیم. . یک ضرب المثل چینی هست که می گوید وقتی راهی را می روی از کسی که آن مسیر را رفته است بپرس. از خودمان نمی پرسیم در جام جهانی گذشته چگونه پیش رفتیم؟ وقتی بارسلونا مربی می آورد دقیقا مطابق با فلسفه فوتبالش این کار را انجام می دهد. ما با فلسفه فوتبال خود بیگانه هستیم و هر کسی را که جلو بیاید را انتخاب می کنیم. هر باشگاهی فلسفه خاص خود را برای موفقیت دارد. من فکر می کنم این نتایج نباید به گونه ای باشد که وقتی شکست می خوریم، فکر کنیم و چند روز از آنها انتقاد کنیم. ما باید برای مشکلاتمان فلسفه داشته باشیم. وقتی انسان شکست می خورد به قدرت خود فکر می کند، چرا شکست خورد؟ باید به این مرحله توجه کرد و برای کاهش آن برنامه ریزی کرد و به فضای بهتر نزدیک شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا