ورزشی

مقابل صنعت نفت محتاط نبودیم/ آن‌ها از این یک امتیاز خوشحال‌تر هستند

به گزارش شفاف، مجتبی سرآسیایی سرمربی گل گهر در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان که امشب (پنجشنبه) با تساوی بدون گل در هفته پنجم لیگ برتر به پایان رسید، اظهار داشت: قطعا از این دیدار راضی نیستیم. نتیجه.” ما شرایط را تحلیل می کنیم و متوجه می شویم که مقابل کدام تیم قرار داریم. سعی می کنیم قدرت روغن را بپوشانیم و از فضایی که به دست می آوریم استفاده کنیم که از آن نیز بهره می بریم.

او گفت: تیم حریف واقعا شانس دارد. پنالتی هایمان را به گل تبدیل نکردیم. بازی امروز خوب، فیزیکی و جذاب بود و هر دو تیم می خواستند حمله کنند و هر دو تیم مقاومت نکردند. موقعیت خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد و به یک امتیاز بازی بسنده کردیم.

گوهر سیرجان سرمربی تیم فوتبال گل گفت: در این دیدار دقت نکردیم و از شرایط خود استفاده کردیم و برای نیمه دوم هم برنامه داشتیم اما گاهی آن چیزی که فکر می کردیم نشد و البته در نیمه دوم پیش رفتیم. به آنچه می خواهیم اما قطعا کیفیت ما بهتر است و باید از فرصت بهتر استفاده کنیم تا در دقایق پایانی بازی و وضعیت بازی گیر نکنیم.

سرآسیایی افزود: من هم به ان تبریک می گویم. منصوریان برای تیم خوبش. این تیم فوتبال خوب بازی کرد اما فکر می کنم نفتی ها برای یک امتیاز بیشتر از ما خوشحال شدند. البته نفت هم شانس خوبی دارد که با توجه به هجومی بودن تیم ما موجه است که به نفت فرصت بدهد.

به گزارش شفاف، مدیر رسانه ای تیم گل گهر همچنین از تیم فوتبال آبادان برای فراهم آوردن زمین تمرینی برای این تیم و همچنین تیم داوری تشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا