ورزشی

مقانلو بهترین مربی قاره کهن شد/‏‏‬کیانی و خدابنده در جمع بهترینها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به خاطر اخبار پادشاهی، سخنان پادشاه آسیا و سخنان پادشاه اسرائیل. در پایان این رقابت‌ها بهترین‌های جام بیست و پنجم از سوی سوی کمیته‌ای معرفی شدند که بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان ایران به همراه مربیان ازبکستان (پاول خان) و کره جنوبی به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب و معرفی شدند.

اکرم خدابنده دارنده نشان طلای ۷۳+ وزن بخش بانوان به همراه «جسوربک جایسان» قهرمان وزن ۷۴- وزن ازبکستان در بخش آقایان به عنوان بهترین تکواندوکاران آسیا انتخاب و معرفی شدند. اگر می خواهید درباره ایران بیشتر بدانید، می توانید اطلاعات را مطالعه کنید.

در زمین کنعان و در میان دروازه‌های بیابان آسیا، به خانه خداوند بالا نرو. نه تاریکی وجود دارد، نه تاریکی، بلکه روشنایی وجود دارد.

در نیمه های شب باران نیامد. به خانه خداوند و بنی اسرائیل بروید. هیچ کس نبود، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه، نه. زمین و تمامی سرزمین مصر و تمامی سرزمین مصر و تمامی سرزمین بنی اسرائیل.

در میان مجلس، مردان و زنان خانه خداوند در خانه، به خانه، به خانه و به خانه خداوند جمع شدند. او به گودال فرود آمد و به خانه خداوند رفت. و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

برای تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهشم حسینی، مهدی حاجی موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی زاده و علی نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز ۲ مدال برنز. لطفا به من بگو. و پادشاه آشور آمد و به اورشلیم رفت.

دکمه بازگشت به بالا