اقتصادی

مقاومت عراق: جنایت حمله به مواضع حشد شعبی بهای گرانی خواهد داشت

شورای هماهنگی گروه های مقاومت عراق گفت که جرم هدف قرار دادن نقاط بسیج مردمی پرهزینه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان عراق ، به نقل از وب سایت شبکه المیادین ، ​​گروه های مقاومت عراقی گفتند آنچه اشغال باید به خاطر بسپارد این است که همیشه در اختیار عناصر مقاومت خواهد بود.

این گروه ها افزودند: “پاسخ به این جنایات بازدارنده خواهد بود و به موقع ، هیچ مزدور و توطئه کننده ای پاسخگوی پاسخ ما نخواهد بود.”

گروه های مقاومت عراقی تأکید کردند که چنین جنایاتی بی پاسخ نخواهد ماند. ادامه کار دولت با این شیوه بی دقتی و نادانی همه را به نتایج بدی می رساند.

این گروه ها اظهار داشتند که دولت باید توضیح مشخصی را از طریق تحقیق تخصصی در مورد افرادی که با اشغالگران همکاری کرده و جنایت را تسهیل کرده اند ، ارائه دهد.

شورای هماهنگی گروه های مقاومت عراق گفت: “نیروهای خارجی که حداقل اصل احترام به حاکمیت کشورها را نقض می کنند ، باید بدانند که کوچکترین کشورها نیز این مسئله را نمی پذیرند.” نیروهای خارجی اصرار دارند همه کسانی را که اقدامات آنها باطل می شود و هیچ ارتباطی با قوانین بین المللی ندارند ، به چالش بکشند. این خائنان با موجی از اتهامات علیه کسانی که مخالف آنها هستند و در برابر اشغال تلافی جویانه مقاومت می کنند روبرو هستند.

وی افزود: “آنها خیانتکاران بزدلی هستند که در پشت توجیهات دروغین پنهان می شوند تا وجود اشغالگری را قانونی جلوه دهند.” این توطئه گران می خواهند اشغالگران با مقام فرومایه خود مرتکب جنایات بیشتری شوند و عراق را نابود کنند. دولت باید مواضع خود را برای توطئه گران داخلی و کسانی که جنایات اشغالگران را توجیه می کنند روشن کند.

جناحهای مقاومت بر لزوم روشن شدن موضع دولت درمورد اشغالگران و کشورهای همسایه که این کشور را به کانون درگیری تبدیل می کنند ، تأکید کردند. شانس کمی برای تعیین موقعیت دولت در برابر نقض مکرر حاکمیت کشور وجود دارد. این جنایت قاطعانه تمام تفاهماتی را که برخی احزاب سیاسی پذیرفته اند از بین خواهد برد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا