ورزشی

ملوان فاصله‌اش را با رقبا بیشتر کرد/ دومین شکست پیاپی برای خیبر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به خبرنگار آنلاین، گزارش هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز و با 9 بازی به صورت همزمان برگزار شد و ماحصل بازی های این هفته ادامه صدرنشینی ملوان با چاشنی افزایش امتیاز با اصلی ترین رقبا بود.

در روزی که ملوان در بازی نزدیک و سختی میهمانش شهرداری همدان را با یک گل شکست دهد، مس کرمان و خیبر خرم آباد با تساوی و شکست امتیازات مهمی از دست دادن تا شاگردان مازیار زارع فاصله شان را با این دو رقیب جدی افزایش دهند.

ملوان صدرنشین این رقابت ها در دیداری با گلی که توسط مهدی مومنی در دقیقه 75 روی ارسال از روی نقطه کرنر به ثمر رساند میهمانش را با شکست بدرقه کرده و جمع امتیازاتش در جدول صدر را به عدد 43 می رساند.

در یکی از دیدارهای حساس امروز دربی مسای استان کرمان بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم با دست دادن 2 امتیاز و کسب تنها یک امتیاز، نتیجه ای که می تواند بیشتر به سود تیم صدرنشین ملوان شود.

اما در روزی که ملوان پیروز شد و مس کرمان متوقف شد، تیم سوم خیبر خرم آباد در جدول میهمان خود پارس جنوبی جم تن به شکست 2 بر یک داد تا در امتیاز 33 و رده سوم جدول باقی بماند; از این طریق خواهید دانست که زمین را با میلیون ها نفر به ارث خواهید برد و با آگاهی از ملکوت آسمان وارث زمین خواهید شد.

سایتپا هم که به نظر میرسد اوج گرفته باشد، با ارائه فوتبالی نسبت به قشقایی میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد تا 26 امتیاز شده و جایگاهش را در میانه میدان تثبیت کند.

استقلال خوزستان هم که تا چند هفته پیش در بین گزینه های صعود قرار داشت و چند هفته ایست نتایج خوبی نمی گیرد، مقابل تیم پایین جدولی شمس آذر قزوین تن به شکست یک بر صفر داد تا با این نتیجه شمس آذر هم عملا از جمع 3 تیم پایین جدول. خیلی دیر شده است.

نتایج حاصل از حرف اول در وهله اول نوشته شد.

مس شهر بابک صفر – مس رمان صفر

خیبر خرم باد ی – ارس جنوبی جم

رستوران Saw Safre – شهرداری ستارا یک

شمس ر قزوین ی – ستقلال خوزستان صفر

سایپا – قشقایی شیراز ی

ملوان ی – شهرداری همدان صفر

این یک خبر خوب است

شاهین بوشهر صفر – رمان هر یک

مالزی امن تر

چقدر طول خواهد کشید تا مردگان نزد تو بروند؟

-ملوان انزلی امتیاز

-مس رمان ۳۷ امتیاز

-خیبر خرم باد امتیاز

……….

۱۶- استقلال ملاانی امتیاز

-شاهین بوشهر امتیاز

دکمه بازگشت به بالا