ورزشی

ملی‌پوشان را مربیان لیگ تعیین می‌کنند/ هیچ آرشیوی از بازیکنان نداریم

به گزارش شفاف ، مریم ایراندوست درباره شروع تمرینات تیم ملی افزود: ما برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در ماه سپتامبر آماده می شویم. قرار بود در ماه ژوئن یک بازی تدارکاتی در بلاروس داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان همچنین در مورد نحوه انتخاب بازیکنان گفت: ما پخش تلویزیونی نداریم ، بایگانی برای انتخاب بازیکن نداریم اما برای اینکه حقوق هیچکس ضایع نشود ، از 12 مربی در لیگ خواستیم بازیکنان را معرفی کنند بر اساس اولویت. “به عنوان مثال ، تیمی که وارد فینال می شود 10 بازیکن را معرفی می کند.

وی توضیح داد که انتخاب بازیکنان به عهده سرمربی است اما برخی مانند کوستان خسروی دعوت نشده اند: “او خداحافظی کرد. البته ما بایگانی از بازیکنان تیم ملی را ارائه می دهیم تا اطلاعات در دسترس باشد هر کسی که می خواهد همه چیز را مشاهده کند. “باش.

در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد رسمی امضا شده است و آیا ضمانتی برای یک برنامه بلند مدت وجود دارد؟ وی اظهار داشت: ما همیشه برنامه ای داریم اما اجرا نمی شود. من جلسه ای با موسوی داشتم و مفصل توضیح دادیم. من گفتم من به عنوان یک مشاور و فوتبال دوست با شما هستم ، اما باید ببینیم که آیا چشم انداز ما فقط حضور یا رسیدن به سطح اول آسیاست؟ ما در رده سوم آسیا هستیم و در رده دوم با تیم هایی مانند تایلند ، میانمار و تایوان رقابت می کنیم. ما باید مسافت را کاهش دهیم ، بنابراین باید اردوگاهی ایجاد شود. مقامات قول دادند که با زنان رفتار عادلانه و بالاتری خواهد شد ، بنابراین ما ظرف پنج سال آینده چیزی می گوییم به شرط لغو این اردوگاه.

سرمربی تیم ملی درباره حضور مردان در کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: آیا مشکلی از نظر زن و مرد وجود دارد؟ اگر می خواهیم به یک سطح حرفه ای برسیم ، باید بهترین شرایط را فراهم کنیم. پدرم در کنار من بود تا به ما کمک کند تا بهترین وضعیت کارکنان را دریابیم. فوتبال مردان سابقه طولانی دارد ، بنابراین آنها تجربه بیشتری دارند.

“فوتبال زنان هرگز پیشرفت نکرده است زیرا ادعا نمی کرد یکی از این مسائل قرارداد است. آیا شما این تقاضا را دارید؟” او گفت. “من گفتم که ابتدا باید قرارداد امضا شود.” ما قرار بود روز یکشنبه صحبت کنیم که من نمی توانم به کرونا بیایم زیرا مشکوک بودم. این قرارداد در این اردوگاه بسته خواهد شد.

ایراندوست افزود: چرا پیشرفت نمی کنیم؟ ما دیگر وقت غذا نمی گیریم! تیم به هتل رفت ، نه هاستل ، اما فاصله زیادی بین تیمی که 60 میلیارد تومان در هر فصل هزینه می کرد و تیم بانوان که با 500 میلیون تومان هزینه کردند ، وجود داشت.

وی در پایان افزود: قول هایی برای بهبود اوضاع داده شده است. لیگ ما چندین سال است که به طور منظم برگزار می شود. وقتی بازیکنان در لیگ 200 میلیون قرارداد بستند خوشحال شدم. ما تاکنون این شباهت را در تیم ملی دیده ایم. چه موقع تیم ملی را در هتل دیدید؟ اگر مشکلی در گذشته رخ می داد ، آنها مرا دنبال نمی کردند زیرا می دانستند که ساکت نخواهم شد. ما یک شجاعت باورنکردنی را تجربه کردیم ، اما نباید اینطور می ماندیم.

دکمه بازگشت به بالا