ورزشی

ملی‌پوش تیراندازی: از المپیک راحت می‌توان مدال گرفت

وی گفت: “برخلاف نام آن ، دریافت مدال از المپیک آسان است.”

به گزارش اخبار ورزشی ، پوریا نوروزیان ، عضو تیم ملی تفنگ ، اکنون خود را برای حضور پررنگ در بازی های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس آماده می کند. وی قرار است به همراه مه لقا جام بزرگ و فاطمه کرم زاده در اردوی آماده سازی مجارستان به تیم ملی تفنگ بپیوندد. البته ویزای ملی تهیه نشده و مشخص نیست که چه زمانی آماده می شود.

پوریا نوروزیان در گفت وگو با اخبار ورزشی ، درباره مشکلات ، مشکلات و موفقیت ها در زمینه فیلمبرداری صحبت کرد که در زیر می خوانید.

سعی کردم سهمیه بگیرم اما موفق نشدم

من تمام تلاش خود را برای پیروزی در المپیک توکیو انجام دادم اما نتوانستم. این مسئله را نمی توان به گردن کسی انداخت. نمی توان گفت مربیان یا فدراسیون ها در این امر مقصر هستند ، من خودم نمی توانم به آن برسم اما همه تلاشم را کردم.

اردوهای خارج از کشور به کسب مدال های المپیک کمک کرد

امیدوارم المپیک ما موفق باشد و بتواند اولین مدال این رشته را در توکیو کسب کند. برای این منظور ، اردوها و اردوهای آموزشی خارج از کشور کمک بزرگی خواهند کرد. شرایط و شیوع تاج اجازه اردوهای آموزشی بیشتر را نمی دهد و شرایط را دشوارتر می کند. هنوز فرصت کمی تا المپیک وجود دارد و باید از آن استفاده شود. در حال حاضر ، المپیک تفنگ ، به استثنای کرم زاده ، در اردوهای آموزشی خارج از کشور است. بعد از اردو ، یک مسابقه جهانی پیش رو برگزار می شود که امیدوارم در این مسابقه نیز موفق باشد.

مشکل بزرگ طناب های سبک کمبود مهمات است

ما مهمات برای آموزش در کشور نداریم ، که یک مشکل بزرگ برای انضباط سبک است. در اردوگاه های خارج از کشور می توانید با مهمات بیشتری آموزش ببینید و هرچه تعداد این اردوگاه های خارجی بیشتر باشد ، م moreثرتر خواهد بود. همچنین در این اردو تیراندازی به حریفان سایر کشورها بسیار مثر است و یک قهرمانی جهانی محسوب می شود. این شرایط اکنون مهیا است اما ممکن است این اردوها بیشتر باشد.

کمبود تجهیزات باعث متوقف شدن تیراندازی شد

کمبود تجهیزات و مهمات و همچنین کمبود تجهیزات به روز از جمله دلایل توقف تیراندازان برای مدتی است. اگر مانند سایر کشورها از امکانات کافی برخوردار باشیم ، با تفکر ساده تری مدال خواهیم گرفت. اکنون تعداد تیراندازی های المپیک بیشتر از دوره قبل است که بسیار راضی کننده است. ما هرگز اینقدر المپیک نداشته ایم ، این اولین قدم برداشته شده است. اکنون تیراندازی در توکیو 6 سهمیه دارد که بالاتر از ریو (5 سهمیه) است. امیدوارم در این دوره با افزایش سهمیه ها مدال کسب شود و تعداد سهمیه ها و مدال های بعدی نیز افزایش یابد. اردوهای آماده سازی و شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی و گرندپری کمک زیادی به افزایش تعداد مدال ها می کند. اما ما به مسابقات جایزه بزرگ اعزام نخواهیم شد.

مشکلات مالی و شغلی پیشتاز همه رشته های ورزشی است

ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی ایران دارای مشکلات مالی و شغلی هستند. بازیکنان تیم ملی که از صبح تا عصر تمرین می کنند دیگر فرصتی برای شغل ندارند ، این بزرگترین نگرانی ورزشکاران است. این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. این سالها یک مشکل بوده است و همه از آن شکایت دارند ، اما من فکر نمی کنم که به جایی برسد. ما همچنین می گوییم شاید پایان یابد.

اگر به موقعیت و نام آن توجه نکنید ، می توانید به راحتی از المپیک مدال بگیرید

طبق تجربه من ، برخلاف نام آن ، دریافت مدال از المپیک آسان است. در دنیا همه حریف هستند و این کار سخت تری است اما در المپیک چندین گزینه از ورزشکاران کشورهای مختلف وجود دارد و تعداد شرکت کنندگان در حال کاهش است. نام المپیک فشار و فشار را افزایش می دهد. امیدوارم نمایندگان ما در المپیک خودشان باشند. عملکرد آنها اکنون بسیار خوب است و با این کار می توانند بهترین نتیجه را بگیرند. آنها لازم نیست که به المپیک و موقعیت آن فکر کنند و فقط باید موفقیت های خود را نشان دهند. تا آنجا که من می بینم عملکرد تیراندازان و تلاش آنها بالاتر است و امیدوارم آنها مدال المپیک را کسب کنند.

هدف من کسب بازیهای آسیایی و سهمیه المپیک در پاریس بود

سال آینده برای ما سال مهمی است. توزیع سهمیه المپیک پاریس آغاز می شود و بازی های آسیایی در راه است. ما در حال برنامه ریزی برای مسابقات سال آینده هستیم زیرا در مسابقات بعدی جهان تمرین می کنیم تا بتوانیم علاوه بر کسب مدال در این مسابقات ، سهمیه هایی را نیز کسب کنیم.

ویزای ما برای اردوی آموزشی آماده نشده است

تاکنون هیچ خبری برای ارسال به مجارستان ندارم. باید به ما می گفتند که ما را به اردوی آموزشی بفرستند. به نظر می رسد ویزا آماده نیست و فکر می کنم مشکل از سفارت باشد. این بخشی از برنامه ای است که ما در مسابقات قهرمانی اروپا نیز شرکت می کنیم. البته فکر نمی کنم نمره ما همراه با ورزشکاران اروپایی ثبت شود ، زیرا این یک رقابت اروپایی است. بعد از این مسابقات ، ما جام جهانی کرواسی را داریم که جایگزین مسابقات باکو می شود. من مطلقا هیچ خبری از این برنامه ندارم. مربیان از حضور در مسابقات اطلاع دارند. نمی دانم ما بعد از مسابقات قهرمانی اروپا به ایران برمی گردیم یا تا جام جهانی در اردوی خارجی می مانیم. در حال حاضر خانم طالبی در غیاب الهام هاشمی تیم ملی را اداره می کند و اگر اعزام شویم با خانم طالبی می رویم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا