ورزشی

ملی‌پوش فوتبال ساحلی: قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی‌دهد

بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر می گویند حقوق در لیگ ایران بسیار کم است.

به گزارش اخبار ورزشی ، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر سه شنبه شب موفق شد قهرمان لیگ برتر ایران شود. علی میرشکاری بازیکن تیم ملی این تیم در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد قهرمانی اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده توسط ویروس کرونا ، مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود. این موضوع کیفیت رقابت را تا حدی کاهش داده اما همچنان راضی کننده است.

وی همچنین در مورد برنامه سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات به صورت کرونا ویروس گفت: برنامه ریزی رضایت بخشی بود و مشکلی در مدیریت مسابقات وجود نداشت.

میرشکاری همچنین درباره تیمش گفت: 90 درصد تیم ما محلی است و بیشتر بازیکنان ما جوانان خوبی در منطقه بوشهر هستند. البته تیم ما 5 بازی ملی دارد و همین امر کار را برای جوان ترها کمی سخت می کند.

بازیکنان تیم ملی پارس جنوبی در مورد مشکلات مالی خود نیز توضیح دادند: برای امسال هیچ پولی دریافت نکرده ایم. ما فقط 40 ماه از کل قرارداد سال گذشته را فقط یک ماه پیش دریافت کردیم. قرارداد ما کمتر از بازیکنان فوتسال است. بازیکنان سطح بالای فوتبال ساحلی 100 میلیون درآمد دارند که حتی پول غرور نیست. ما به همان میزان دریافت نکرده ایم. در لیگ دو یا سه تیم برای خرج وجود دارد که یکی از آنها پارس جنوبی است.

میرشکاری درباره مسابقه پیش از تیم ملی نیز گفت: انشاالله اردو برگزار می شود. هاشم پور امسال برنامه های خوبی برای ما دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا