ورزشی

ملی‌پوش واترپلو: حضور در فینال بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست

امین قویدل گفت: پس از مدت ها که با حریفان خارجی مسابقه ای برگزار نکرده ایم ، اردوی تدارکاتی ترکیه برای تیم ملی واترپلو مورد نیاز است.

ملی پوش واترپلو در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد اردوی تیم ملی واترپلو در ترکیه اظهار کرد: مدتی تیم ملی به دلیل شیوع کرونا از کشور خارج نشد ، بلکه با حمایت مربیان و فدراسیون ها ، اردوگاه ما تشکیل شد ، اما این اردوگاه جدی است. “نه. مدتی است که چهار روز در هفته در باشگاه انقلاب تمرین می کنیم. هنگامی که شرایط کمی بهبود یافت و آنها مجوز گرفتند ، تمرینات خود را در استخر در 29 ژانویه از سر گرفتیم و سپس تیم در اواسط سپتامبر به ترکیه اعزام شد.

ملی پوش واترپلو اضافه کرد: خوشبختانه سفر به ترکیه انجام شد زیرا به نظر من این اردو برای تیم لازم است. تیم ملی واترپلو دور از رقابت است و باید به آنجا بازگردد. ما توانستیم از طریق کانالی که سرمربی با ترکیه و همکاری فدرال ایجاد کرده بود به این اردو برویم. این سفر واقعاً برای تیم خوب بود. ما 8 روز در ترکیه بودیم ، تمام صبح و امروز بعد از ظهر تمرین می کردیم و همه بازیکنان تمرینات را با قدرت و قاطعیت دنبال کردند.

قویدل در رقابت با تیم باشگاهی ترکیه گفت: تیمی که ما در ترکیه بازی می کنیم از نظر قدرت و تکنیک تیم فوق العاده ای است. از نظر تکنیک ، شنا و تیراندازی ، من فکر می کنم آنها بهتر از ما هستند ، اما خوشبختانه ، زیرا ما با تاکتیک ها و چارچوب سرمربی کار کردیم و در زنجیره ای ، توانستیم آنها را در بیشتر بازی ها از نظر تیم به نظر من این اردو برای تیم ما ضروری است ، تیمی که مدت زیادی است بیرون نیامده است. من این تیم را شبیه تیم قزاقستان می دانم زیرا آنها به خوبی دفاع می کنند و در آن سطح هستند.

وی گفت: “از نظر و تجربه من ، هدف بلند مدت ما بازی های آسیایی است.” اگر کرونا نبود ، ما دو بازی دیگر تا بازی های آسیایی داشتیم ، مانند مسابقات قهرمانی آسیا و کشورهای اسلامی که برگزار نمی شوند. نزدیک ترین مسابقه ما در حال حاضر بازی های آسیایی است. همه تیم ها در این رقابت ها قوی خواهند بود و همه می آیند تا نتیجه بگیرند. از سوی دیگر ، چین میزبان است و قزاقستان و ژاپن همیشه متقاضی هستند. ما باید چهار سال پیش تلاش می کردیم تا موقعیت را ارتقا دهیم و این رتبه از تیم انتظار می رود. با شرایطی که می بینم ، اگر بازیکنان مانند چهار سال پیش انسجام بیشتری پیدا کرده و متحد شوند و همان روال قبلی یا یکی از آنها با اراده کادر فنی دشوارتر باشد ، مطمئنم مدالهای رنگارنگ تری از جاکارتا نه چندان دور

وی در پاسخ به سوالات در مورد آنچه لازم است و تیم ملی از وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون پشتیبانی می کند ، گفت: حقیقت این است که مسیر مشخص است زیرا ما دوباره این مسیر را طی کرده ایم. برای بهبود آن موقعیت ، باید همان مسیر را قوی تر و قوی تر دنبال کنیم. به نظر من ، مهم است که تیم در همان ترتیب قبلی جمع شود و تمرینات قبلی و سفرهای خارج از کشور را برای نتیجه گیری تکرار کند. به نظر من تیم ملی ایران امسال مسابقات رسمی بیشتری نسبت به سایر رقبای آسیایی دارد. با آگاهی از این که تمام دنیا سرمربی تیم ملی ایران دارند ، می توانیم یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم و با قوی ترین تیم جهان و قابل مشاهده تر بازی کنیم.

وی در پایان گفت: مسیر دستیابی به مدال بار دیگر کاملاً مشخص است. این مسیری است که از طریق سرمربیان ، مربیان و فدراسیون ها نشان داده شده است و ما می دانیم آن چیست. فقط این بار ، چون می دانیم که می خواهیم طلا یا نقره بگیریم و خود را در فینال ببینیم ، فکر می کنم باید جدی تر و قاطع تر از قبل عمل کنیم. یعنی با اتحاد همه بازیکنان و آگاهی کادر فنی ، فاصله چندانی با فینال بازی های آسیایی نداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا