ورزشی

ملی پوش بادبانی:می خواهیم در لیگ ستارگان جهان سورپرایز مسابقات باشیم

احمد احمدی گفت: ما می خواهیم تیمی قدرتمند برای مسابقات لیگ جهانی ستارگان قایقرانی آماده کنیم و فقط نمی خواهیم در این مسابقات شرکت کنیم.

ایران در گفت وگو با اخبار ورزشی اظهار داشت: ما می خواهیم تیمی قدرتمند برای لیگ جهانی ستاره آماده کنیم زیرا حضور در این مسابقات افتخار بزرگی است. بنابراین ما ورزشکاران قدیمی قایقرانی و پوریا شریفی و احمدرضا طالبیان را از کایاک جمع کردیم و به مدت پنج روز تمرین کردیم. ما ورزشکاران را در موقعیت های مختلف کشتی آزمایش می کنیم و همچنین با ستاره های کروز ترکیه تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: ما با G70 در ترکیه تمرین کردیم و آزمایش های مختلفی را در دریا با وزش باد شدید و کم انجام دادیم و مسابقات مقدماتی را نیز با تیم ترکیه برگزار کردیم و به طور کلی ورزشکاران ابراز امیدواری کردند. این فرآیند محک زدن ادامه دارد. بعداً ما می خواهیم که هر 11 نفر در یک قایق 48 فوتی قرار داشته باشند تا ببینند نتایج چیست.

احمدی در پاسخ به این سال که چه زمانی ترکیب نهایی نیروهای ایرانی مشخص می شود ، تأکید کرد: اکنون یک زمان وجود دارد ، اما برای همه مهم است که با توجه به شرایط موجود در هواپیما آموزش ببینند. البته هم اکنون نیز ورزشکاران قابل پیش بینی نیستند و تلاش می کنند امیدوار کننده باشند.
تیم ملی کروز ایران در پاسخ به این س whetherال که آیا تیم ایران به دنبال نتیجه در لیگ جهانی ستارگان است یا فقط حضور چشمگیر آن ، اظهار داشت: ما 100٪ به دنبال نتیجه هستیم. لیگ ستارگان مانند جام جهانی فیفا حرکت کرد و فقط 56 کشور در آن شرکت کردند. هدف ما غافلگیر کردن این رقابت است. برای این منظور ، ما جلساتی را از طریق فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و نحوه تمرین را بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه دو سال دیگر لیگ ستارگان برگزار می شود و اینکه دو سال دیگر مردم چه تضمینی خواهند داشت ، گفت: آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که این یک پروژه ملی است و ما در مورد جزئیات آن بحث می کنیم. . در این دو سال ، اگر فردی آسیب دیده و قادر به شرکت در آن نباشد ، ورزش و آسیب دیدگی امری عادی است و پس از آن باید راه حلی برای آن پیدا کنیم.
احمدی درباره آمادگی های خود برای حضور در المپیک گفت: “قرار بود من در ماه دسامبر در اسپانیا شرکت کنم اما به دلیل ظهور ویروس کرونا ویرایش شد.” شرایط به گونه ای است که هیچ کاری نمی توان انجام داد یا کاری نمی توان انجام داد زیرا طبق آخرین پیگیری من ، مسابقات مقدماتی المپیک در مارس 2021 در ابوظبی برگزار می شود. اوضاع در پرتغال خوب است و من احتمالاً به لیگ اروپا خواهم پیوست. تمرینی که انجام دادم و بدنم آماده بود و سعی کردم برای صعود به المپیک آماده باشم.

سرانجام ، تیم ملی کروز ایران گفت: من می خواهم از آقای سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی ، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و آقای تدین ، ​​رئیس هیئت قایقرانی مهاباد برای کمک و پشتیبانی تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم در لیگ جهانی ستارگان قایقرانی موفق شویم زیرا هدف این است که ایرانیان بیشتر با این سفر آشنا شوند و در این رقابت مهم موفق شوند ، بستری برای توسعه بیشتر این رشته فراهم کنند. قایقرانی یک رشته المپیکی است و می تواند رشته خوبی برای آینده ورزش ایران باشد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا