ورزشی

ممانعت سازمان ورزش شهرداری از حضور ورزشکاران پارالمپیکی در مجموعه قمر بنی هاشم

با بازگشایی اماکن ورزشی و کاهش محدودیت های ستاد ملی مبارزه با فساد ، افراد سالم می توانند از مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم استفاده کنند ، اما این ورزشکاران معلول پارالمپیک مجاز نیستند.

به گزارش اخبار ورزشی ، علی رغم بازگشایی اماکن ورزشی و کاهش محدودیت ها توسط ستاد ملی ضد کرونا وزارت ورزش و جوانان ، در چندین مجموعه ورزشی در کشور از جمله مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم در ری ، که مخصوص جانبازان و معلولان است ، ورود ورزشکاران به مجموعه و استفاده از امکانات و تجهیزات آن همچنان ممنوع است.

* برای حفظ سلامتی ، در این زمان افراد معلول اجازه ورود به مجموعه قمر بنی هاشم را ندارند!

فرزاد رادبوی ، معاون تأسیسات ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران ، به دلیل ممنوعیت ورود ورزشکاران معلول به مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم که تحت نظارت سازمان ورزش شهرداری تهران است ، گفت: فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم مجتمع واقع در شهرری اشتباه است یک مجموعه کم تعرفه به ورزشکاران پارالمپیک ، معلولان ، جانبازان و خانواده های آنها خدمات ارائه می دهد. البته ورزشکاران پارالمپیک از امکانات این مجموعه به صورت رایگان استفاده می کنند.
وی افزود: حتی با کاهش محدودیت های ورزشی و بهبود شرایط از نظر بیماری کرونا ویروس قلب ، این مجموعه خدماتی را به خانواده های این افراد ارائه می دهد تا در آفتاب صبحگاهی از سالن بدنسازی استفاده کنند اما برای معلولان و کسانی که ورزشهای حرفه ای انجام دهند. “برای محافظت از سلامتی آنها ، اجازه استفاده از سالن بدنسازی و سایر امکانات ورزشی را به مجموعه ندارند.

* فقط با نامه کمیته ملی پارالمپیک و موافقت سازمان ورزش شهرداری وارد سالن شوید
وی همچنین در پاسخ به انتقادات ورزشکاران پارالمپیک مبنی بر عدم اجازه ورود به مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم برای انجام تمرینات بدن سازی جهت آمادگی برای رکوردشکنی و مسابقه میدانی. وی گفت: “ورزشکارانی که در سطح حرفه ای کار می کنند یک شناسنامه دریافت می کنند.” از طریق کمیته ملی پارالمپیک و تأیید آن توسط مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران ، اجازه ورود به مجموعه و استفاده از سالن بدن سازی و سایر وسایل ورزشی را خواهند داشت ، در غیر این صورت ورود افراد به مجموعه امکان پذیر نیست.

“هدف ما فقط مراقبت از سلامت ورزشکاران معلول و جلوگیری از ابتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب است. اگرچه طبق دستورالعمل ستاد ملی ضد کرونا رفتار می کنیم ، اما خود را مسئول این افراد می دانیم و دوست نداریم سلامت ورزشکاران معلول زیرا آنها “بی توجهی تهدید می شود.

* نایب قهرمان جام جهانی امارات از اینكه اجازه حضور در ورزشگاه را ندادند ابراز تأسف می كند

نایب قهرمان مسابقات جهانی امارات گفت: اگرچه وزارت ورزش اجازه بازگشایی مکان و سالن ورزشی را داده اما هنوز می تواند از سالن ورزشی مجتمع ورزشی و ورزشی قمر بنی هاشم در فداییان استفاده کند. ما در شهر ری اسلام نداریم.
علی محمد یاری گفت: “در حالی که برای حضور در مرحله دوم مسابقات رکوردشکنی در ماه مارس آماده می شوم و علاوه بر انجام تمرینات سنگین ورزشی ، بدن سازی را نیز باید انجام دهم ، اما متأسفانه از زمان بازگشایی این مجموعه. “مقامات از ورود من جلوگیری کردند.

این پرتابگر پارالمپیک تأکید می کند: همه امکانات به ویژه سالن ورزشی مجتمع ورزشی قمر بنی هاشم برای جانبازان و معلولان و قبل از شیوع کرونا از ساعت 14 تا 10 شب برای ورزشکاران پاراالمپیک و جانبازان و معلولان رایگان بود.

* علی رغم اخذ مجوز از مقر کرونا ، افراد دارای معلولیت اجازه ورود به سالن را ندارند

محمدیاری افزود: تقریباً 10 ماه از تعطیلی این مجموعه به دلیل کرونا می گذرد و اکنون پس از مجاز شدن بازگشایی سالن ورزشی و امکانات ورزشی توسط ستاد ملی ضد کرونا وزارت ورزش ، مجموعه سالن ورزشی فعالیت می کند “متأسفانه ، مدیریت پیچیده مانع ورود افراد معلول به استفاده از تجهیزات بدن سازی می شود.
“به دلیل آمادگی برای رکوردشکنی ، که آخرین شانس من برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بود ، هر روز ورزش سختی انجام می دادم. برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، به تمرینات بدن سازی نیاز داشتم ، که متأسفانه فقط مجموعه ای بود که مخصوص ورزشکاران طراحی شده بود. با معلولیت اجازه ورود به آن را نمی دهد.

* شرح سازمان ورزش شهرداری تهران

مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار داشت: بازگشایی سالن ورزشی و مکان ورزشی توسط ستاد ملی ضد کرونا انجام شد و استفاده از تجهیزات و سالن ورزشی مجموعه ورزشی و ورزشی قمر بنی هاشم برای این افراد مشکلی نداشت. معلولین ، به اخبار ورزشی گفت ، سالنهای ورزشی و امکانات ورزشی که توسط ستاد ارائه شده است ، مجتمعهای ورزشی تحت نظارت سازمان ورزش شهرداری نیز فعالیتهای خود را آغاز کردند و در این صورت استفاده از ورزشکاران پارالمپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی مشکلی ندارد.

وی گفت: “این بازگشایی فقط مخصوص سالن بدن سازی است و مجوزهایی برای بازگشایی استخر سرپوشیده صادر نشده است.”

* ورود افراد معلول به مجموعه راشبانی هاشم نیاز به مجوز محل برگزاری مسابقات دارد

اما مدیر مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم در پاسخ به انتقادات ورزشکاران پارالمپیک گفت: “ما مجوز بازگشایی اماکن ورزشی و سالن ورزشی این مجموعه را گرفته ایم و اکنون زنان (البته افرادی که غیرفعال) صبح از این سالن ورزشی استفاده کنید. “کردن.
هوشنگ ایمانی افزود: از آنجا که افراد دارای معلولیت شرایط ویژه ای دارند و بیشتر از افراد سالم در معرض خطر بیماری عروق کرونا ویروس قلب هستند ، اماکن ورزشی برای ما نامه نوشتند که از پذیرش افراد معلول به دلیل سلامتی خودداری کنیم.

وی گفت: تا زمانی که اماکن ورزشی به ما امکان اسکان افراد معلول را ندهند ، نمی توانیم سلامتی آنها را به خطر بیندازیم.

اگرچه اماکن ورزشی در چندین مکان کشور با مجوز ستاد ملی ضد کرونا وزارت ورزش و جوانان شروع به کار کرده اند ، اما مطابق پروتکل های بهداشتی ، ورزشکاران معلول هنوز تصمیم به استفاده از این اماکن ندارند. تاییدیه را از کمیته ملی پارالمپیک دریافت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا