ورزشی

مناف هاشمی: قطعا پاداش مدال آوران المپیک پاریس میلیاردی خواهد بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مناف هاشمی بعد از اتمام ضیافت سده المپیک گفت: توفیق داشتیم به بهانه رونمایی از صدای جهان پهلوان تختی برنامه سده المپیک را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ٦١ المپیکی داشتیم که ٧٦ مدال المپیک را در ادوار مختلف کسب کردند. این ایده از قبل مطرح بود که چنین مراسمی داشته باشیم. اما کنار هم قرار دادن این افرادا که بعضاً در نقاط مختلف جهان هستند، سخت بود.

دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه بیش از ١٠٠٠ نفر در مراسم حضور داشتند، ادامه داد: مراسم خوبی بود نسبت به مراسم های معمولی که برگزار می شود. به قول خسروی وفا جای سخنرانی و برخی مسوولان نبود اما خیلی از بزرگان و پیشکسوتان حضور داشتند.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری این مراسم قبل از المپیک پاریس حال و هوای جدیدی داشت، امیدواریم در پاریس هم مدال آوران جدیدی به ابن جمع اضافه شود.

وی با بیان اینکه المپیک رویداد بزرگی است، به وضعیت ایران برای بازی های پاریس اشاره داشت و گفت: به طور رسمی ١١ و غیر رسمی ١٤ سهمیه گرفته ایم، در رشته تیمی کسب سهمیه نکردیم بنابراین نسبت به توکیو که والیبال و بسکتبال بودند، ٢٤ سهمیه کمتر داریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه طبق پیش بینی حدود ٣٥ تا ٣٦ سهمیه می گیریم، به پیگیری اقدامات برای اعزام کاروان اشاره داشت و گفت: درست است سهمیه کمی داریم اما امیدواریم به لحاظ کیفی عملکرد خوبی داشته باشیم.

هاشمی در پایان با تاکید بر اینکه پاداش مدال اوران پاریس میلیاردی خواهد بود، گفت: در چند نشست هیات اجرایی در مورد رقم نهایی صحبت شده، این موضوع در دستور کار نشست آتی هم است.

دکمه بازگشت به بالا