ورزشی

منتظر اعلام زمان رسمی انتخابی شنا هستم/ هیچ مانعی جلودار حضورم در المپیک نیست

سینا غلامپور که به فینال بازی های آسیایی جاکارتا صعود کرد ، در مسابقات آزاد و قطار 50 و 100 متر در مشهد زیر نظر میثم سعادتی مربی تیم ملی رکورددار کسب سهمیه و درخشش در المپیک توکیو است. دنبال کردن. وی بورس تحصیلی شنای ایران در فینا را دارد و آینده درخشانی در انتظار این شناگر 21 ساله است.

سینا غلامپور در مورد آخرین وضعیت تمرینی خود به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بدون شک بیماری همه گیر ویروس کرونا پیچیده است و ما نمی توانیم مانند گذشته در مسابقات شرکت کنیم. بسته بودن استخر بر انگیزه شناگران تأثیر منفی می گذارد و من باید از همه کسانی که سعی کردند شرایطی را ایجاد کنند تا شهروندان بتوانند آموزش های خود را در استخر دنبال کنند تشکر می کنم.

وی افزود: من زیر نظر آقای سعادتی با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنم و با کسب بالاترین امتیاز جهانی در بین تمام شناگران داخلی انتظاراتم قطعاً متفاوت خواهد بود. هدف ورزشی من این است که به طور قطع سهمیه المپیک را کسب کنم و با بهترین های جهان در توکیو رقابت کنم و هیچ مانعی پیش روی من نیست. امیدوارم حداقل امکانات و مساعدت برای توسعه شنا فراهم شود و با اقدامات مناسب فضای تمرینی مناسب در اختیار همه کودکان قرار گیرد تا بتوانیم با حداکثر آمادگی در مسابقات انتخابی که زمان آنها مشخص نشده است شرکت کنیم.

این شناگر ملی پوش گفت: نمی توانیم در مورد وضعیت فعلی شناگران زیاد صحبت كنیم و باید به آینده امیدوار باشیم. من می خواهم که هر شناگری انگیزه خود را حفظ کند ، و اگر نمی تواند در آب تمرین کند ، حتماً با راهنمایی مربیان خود را در خشکی ادامه دهد. در نهایت ، راهی برای مقابله با ویروس کرونا پیدا می شود و وضعیت عادی می شود.

غلامپور یادآور شد: تردیدی ندارم که فدراسیون شنا و کمیته ملی المپیک بهترین تصمیمات را برای موفقیت شناگران در میادین داخلی و خارجی اتخاذ می کنند. شناگران ملی همچنین می خواهند این رشته ثابت کند که تمام تلاش خود را برای خدمت به ورزش ملی انجام می دهند. من منتظر اعلام زمان رسمی مسابقات مقدماتی المپیک هستم تا بتوانم به کشورم افتخار کنم.

سینا غلامپور

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا