ورزشی

منصوریان پیش از داربی، استقلال را زمین‌گیر کرد

دیدار دو تیم استقلال و صنعت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش اخبار ورزشی، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر دو تیم صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل های این بازی را مهدی حنفی در دقیقه 8 و امیرحسین حسین زاده در دقیقه 40 برای نفت آبادان و استقلال به ثمر رساندند.

با این نتیجه استقلال با 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و صنعت نفت آبادان با 7 امتیاز چهاردهم شد.

نیمه وقت

در اوایل بازی، هجوم آغاز شد و هر دو تیم با ایجاد موقعیت روی گل های خود، سعی کردند به سرعت به گل برسند. در دقیقه 2 بازی شروین کبیر روی خطای دفاعی استقلال می توانست دروازه آبی ها را باز کند اما رضایی به راحتی ضربه او را دفع کرد.

کوین یامگا در دقیقه 5 بازی صاحب موقعیت خوبی در محوطه جریمه نفت آبادان شد اما به دلیل غفلت این بازیکن، موقعیت آبی ها در دقیقه بازی از دست رفت.

صنعت نفت آبادان در 8 دقیقه این دیدار گل اول بازی را به ثمر رساند. مهدی حنفی موفق شد با ضربه سر روی ضربه گل اول بازی را به ثمر برساند و تیم منصوریان را یک بر صفر پیش بیاندازد.

آبی ها پس از دریافت گل اول به مدافع منصوریان حمله کردند و با حضور در نیمه حریف سعی در ایجاد موقعیت برای خود داشتند که مدافع نفت آبادان مانع از گلزنی مدافع فرهاد مجیدی شد.

محمدحسین مرادمند در دقیقه 16 بازی از طریق یک کرنر با ضربه سر دروازه صنعت نفت را تهدید کرد اما دروازه بان حریف ضربه مرادمند را مهار کرد. در دقیقه 17 بازی امیرحسین حسین زاده از پشت محوطه جریمه حریف فرصت شوتزنی داشت که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

حملات استقلال ادامه داشت و در دقیقه 20 جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه احمد گوهری زد که او نیز به طرز خطرناکی از کنار دروازه بیرون آمد.

کوین یمگا در دقیقه 25 بازی در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان توسط محمد طیبی به زمین زده شد و بازیکنان استقلال و فرهاد مجیدی معتقد بودند که داور باید پنالتی می گرفت اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در دقیقه 38 بازی امیرحسین حسین زاده پس از مدت ها موفق شد روحیه خود را به هم بزند و اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برساند. این بازیکن با حضور در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان روی پاس وریا غفوری فرصت خوبی برای گلزنی داشت و با یک ضربه محکم بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت تلاش دو تیم برای ایجاد موقعیت و گل پیروزی در نیمه اول به ثمر نرسید تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

استقلال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و سعی کرد تا جایی که می توانست حریف خود را پیش ببرد. در دقیقه 48 این دیدار، امیرحسین حسین زاده بار دیگر با یک قرار ترکیبی پیش افتاد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

بعد از حمله آبی ها، بازی آرامتر شد و استقلال کمی از استرس او کاسته شد. در این بین صنعت نفت آبادان در تلاش است تا توپ و زمین بیشتری داشته باشد و بتواند به نیمی از زمین استقلال برسد.

در ادامه بازی جذابیت بیشتری پیدا کرد و شاگردان منصوریان سعی کردند تا جایی که می توانند از نتیجه تساوی محافظت کنند تا دست خالی بازی را ترک نکنند.

صنعت نفت در دقیقه 70 بازی صاحب موقعیت خطرناکی درون دروازه استقلال شد که علیرضا رضایی موفق شد ضربه محکم رضا غبیشاوی را مهار کند.

در دقیقه 77 این دیدار مهدی مهدی پور با موقعیتی تک به تک فرصت بسیار خوبی داشت تا دروازه صنعت نفت را باز کند اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد.

استقلال تا دقایق پایانی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه آخر این تیم دقیق نبود و نتیجه بازی را تغییر نداد.

در نهایت تلاش آبی ها برای زدن گل پیروزی بی نتیجه ماند تا اینکه بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و استقلال با 4 تساوی متوالی راهی دربی پایتخت شد.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (دقیقه 74، رضا آذری)، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (دقیقه 78، امین قاسمی نژاد)، کوین یمینه حسین، دقیقه 8 امیرعظمی. و رودی جستاد (دقیقه 74، محمدرضا آزادی)

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی فر (دقیقه 90 – عباس بوعذر)، امید خالدی، مهدی حنفی، رضا غبیشاوی (دقیقه 78، احمد شریعت زاده)، فرهادی، حسین زواری (دقیقه 40، حکیم نصاری)، طالب ریکانی، شروین بزرگ

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا