ورزشی

منصوریان: یک بار شفاف سازی کنند که وظیفه داور چهارم چیست/ قانون تیم‌های نفتی بی عقلی بود!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با انتقاد از عملکرد داور چهارم بازی تیمش مقابل فولاد گفت: یک دفعه توضیح دهند که کار داور چهارم چیست.

به گزارش اخبار ورزشی، دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان امشب در هفته یازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: باعث افتخار من است. امسال در دربی خوزستان باشم که فوتبالیست بودم. در زمین هر دو تیم به دو دلیل با کیفیت بازی می کنند و آن هم به دو دلیل. چون فکر ما روی نکونام و دو تیم فوتبال فیزیکی بود و می دانستیم که یک اشتباه می تواند آخرین اشتباه ما باشد.

وی افزود: حریفانی هم دارم و ممکن است او وارد محوطه جریمه ما نشود اما بیرون از محوطه موقعیت دارند. ما هم بیرون حیاط فولاد بودیم. دو موقعیت هم در زمین داشتیم که اگر دقت می کردیم می توانستیم به گل برسیم. به بازیکنانم می گویم چه بازی با نتیجه صفر یا بدون گل تمام شود و امیدوارم اگر با گل تمام شود، نتیجه برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به نکونام و تیمش تبریک می گویم. او از زمانی که بازگشته تیم خوبی ساخته است. فولاد تیمی است که وقتی می خواهیم به مصاف آن برویم باید آن را به دقت آنالیز کنیم. تلاش ما این بود که بازیکنان ستون فولادی را از بازی حذف کنیم که وقتی این کار را انجام دادیم در برخی از قسمت های بازی موفق شدیم.

او گفت: از بازیکنانم بسیار راضی هستم. ما یک نردبان رو به رشد هستیم و به هم قول داده ایم که یک خانواده باشیم و تیم خود را به بهترین شکل ممکن هدایت کنیم. درد ما مشکل مالی است. شما نمی توانید بهترین ماشین را داشته باشید اما بدون بنزین. بنزین کم در تیم ما.

منصوریان بیان می کند: می خواهم از داور چهارم هم صحبت کنم. من به عنوان یک برادر ناامید بودم که از فدراسیون فوتبال درخواستی داشته باشم. نمی دانم این فرهنگ درست خواهد بود یا نه. یکی کار داور چهارم را برای من توضیح دهد. داور چهارم داور چهارم است یا ناظر کلاس؟ ما یک سال است که این مشکل را داریم. داور چهارم به جای تماشای بازی به من و آقا جواد نگاه کرد. من اشتباه کردم و به بازیکنم بد گفتم و بعد افسر چهارم داور را صدا زد و ادامه داد. معلوم است که تکلیف افسر چهارم چیست. اگر اتفاقات داخل زمین را با دقت مشاهده کنند، برای هر مسابقه 8 نفر از نیمکت کنار گذاشته می شوند.

وی گفت: همچنین تفاوت ما با فولاد مالی است و به همین دلیل فولاد آرام است. به نظر می رسد آبادان به مواجهه با مشکلات مالی عادت کرده است. تبریک به کسانی که شکل فولاد را به شکل پایدار تغییر دادند. متأسفانه با قانون‌گذاری غیرعمدی، وزارت نفت را نتواند به تیم خود کمک کند. یک سری قوانین مثل پول نقد در دست و پای مسئولان از هفت هشت سال پیش و این قوانین مزخرف محض است. غیر ممکن است که مرد پنج یا شش ماه پول خانه نگیرد. البته شما عواقب مالی در تیم من نمی بینید، اما آسیب داخلی دیدیم. استاندار ما تمام تلاش خود را می کند تا مصوبه ای که هنوز اجرایی نشده است را بگیرد.

پیام به پایان رسید

دکمه بازگشت به بالا