ورزشی

منچسترسیتی – لیون/ تقابل دارا و ندار

به نظر نمی رسد که مردان پپ گواردیولا برای پیشروی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخت تلاش می کنند.

به گزارش اخبار ورزشی ، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، هر دو منچسترسیتی و لیون از فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برخی گمانه زنی کرده اند که لیون می تواند کریستیانو رونالدو رقیب یوونتوس را شکست دهد. این تیم پیشنهاد می کند که می تواند برای منچسترسیتی خفه شود. با این وجود ، ضربان پپ گواردیولا در شرایط عالی است و با حذف رئال مادرید ، با حضور زین الدین زیدان ، این نشان می دهد که او در این فصل به فکر دیگری نیست جز قهرمانی.

بهترین عملکرد منچسترسیتی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی است و هنوز مشخص است که آیا پپ گواردیولا می تواند این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند. این تیم با تمام اعضای خود به جز سرجیو آگوئرو به مصاف لیون خواهد رفت. مهاجم آرژانتینی که در رئال مادرید نیز غایب است ، نمی تواند تیم خود را در این مسابقه همراهی کند و گابریل جسوس مهاجم برزیلی برای سیتی بازی می کند.

دیوید سیلوا همچنین از سیتی خداحافظی کرده و گفته می شود که به یوونتوس یا لاتزیو می پیوندد. در عوض ، تیم رودی گارسیا مانند بازی قبلی ، حساب خود را برای این مسابقه در ممفیس دپ هلند باز کرده است. ممفیس دیپای در دیدار برگشت برابر یوونتوس یک گل ارزشمند به ثمر رساند و باعث شد وی به عنوان دومین هلندی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در شش بازی متوالی در این مسابقه به ثمر برسد و دروازه حریف را با موفقیت باز کند.

با توجه به پایان زودهنگام لیگ Frasse ، لیون نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد و تنها راه حضور در این تیم در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا یک معجزه است ، به این معنی که این تیم می تواند در این فصل لیگ قهرمانان را بدست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا