ورزشی

مهاجری: مقابل پرسپولیس ۲ امتیاز از ما دزدیده شد/ چرا پیروانی وارد رختکن داوران شد؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برای بازی پرسپولیس دو امتیاز از دست رفت و این ماشین رخ نداد.

به گزارش اخبار ورزشی، رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی با فوتبال پرسپولیس گفت: امروز شرمنده تیم نبودیم و با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم، می توانیم به تیم، تماشاگران و باشگاه خود افتخار کنیم.

وی افزود: تیم من امروز فوتبال را معنا کرد و مقابل قهرمان 5 دوره لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا عالی بازی کردیم و بعد شکست خوردیم. وقتی گل زدیم از اتوبوس دفاع نکردیم و حتی توانستیم گل دوم را بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: الان دقیقا همان جایی هستم که با بازیکنانمان صحبت کردیم و به دلیل عدم تمرکز بازیکنانمان دو گل کشف کردیم. مقابل پرسپولیس 11 نفر سخت بازی کردند.

مهاجری ادامه داد: در شرایطی که 10 نفر بودیم می توانستیم به بازی برگردیم اما متاسفانه داور از یک پنالتی واضح غافل شد. تیم میهمان امروز از داور خواست که بازی را کوتاه کند چون ما میزبان هستیم و شرایط میزبانی یکسان است.

وی افزود: در فوتبال بین دو نیمه، مدیر تیم رقیب اجازه دارد وارد رختکن داور شود و به داور فشار بیاورد. ناظر داور مجاز است بین دو نیمه تیم داور را تغییر دهد. چه کسی باید از حقوق تیم نفت دفاع کند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز تیم ما با تمام وجود از لباس، تیم و شهر خود دفاع کرد. امروز دو نکته وجود دارد و این کار درستی است. پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است اما امروز این تیم را مدیریت کردیم و حتی یک گل هم زدیم.

عنوان مهاجری گفت: گل دومی که پرسپولیس زد، مهاجم پرسپولیس از شرایط آفساید خارج شد و حتی از دستش استفاده کرد. در بازی با استقلال 100 درصد پنالتی گرفته شد و امروز شرایط به این شکل است.

وی افزود: برای فدراسیون متاسفم که دور چهارم بازی هدست ندارد در حالی که راند میانی هدست ندارد. حداقل ما مانده ایم و بعد به دنبال آوردن VAR هستیم. فدراسیون جزیره مدیریت می شود اما امیدوارم این وضعیت اصلاح شود.

مهاجری گفت: عواملی که باعث موشکافی مخاطب می شود باید اصلاح شود و فشاری به مخاطب وارد نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا