ورزشی

مهاجمی که در پرسپولیس مسحور شده بودند!


مهاجمان پرسپولیس ، پرسپولیس

پرسپولیس در دو فصل اخیر چندین مهاجم خارجی داشته و عملکرد آنها جالب است.

به گزارش ایلنا ، مروری بر تاثیر مهاجمان خارجی پرسپولیس از آغاز فصل گذشته لیگ برتر تا به امروز حاوی نکات جالبی است. پرسپولیس فصل گذشته را زمانی آغاز کرد که فرشاد احمدزاده ، محسن مسلمان و وحید امیری در تابستان این تیم را ترک کردند. دومی ، امیری ، به تدریج در فرم 2-4-4 به عنوان مهاجم دوم برانکو تبدیل شد و پس از آن برانکو می خواست از سیامک نعمتی به عنوان شریک علیپور استفاده کند ، اما مصدومیت یک هافبک پرسپولیس در ابتدای فصل باعث شد تا مبدا به زودی به ترکیب اصلی برسد. .
از مبدأ گرفته تا بودیمیرر ، کارآمد است ، اما آنها نتیجه نمی گیرند
مانشا در تمام بازی ها در طول لیگ حضور داشت اما در مقابل فولاد تنها یک گل به ثمر رساند. البته منشا برای داهیل یک گل بسیار مهم و تاریخی به ثمر رساند و همین باعث شد تا پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد ، اما در لیگ برتر ، اهداف مانچه یکسان ماند و 3 پاس گل به او داد. اضافی را وارد کنید. مانشا در 15 مسابقه گذشته در مکان یازدهم میانگین نمره فنی 6.67 را در 15 مسابقه اخیر ثبت کرده است.
بودیمیر پس از مانشا ، در اردوی زمستانی پرسپولیس در دوحه به بازیکنان تیم پیوست. او بازیکن بسیار خوبی با تکنیک زیادی بود ، اما در طی بازی خیلی سریع و سرحال نبود. بودیمیر در مسابقه ای که در آن پرسپولیس خیلی زود حریف خود را عفو کرد ، گل مهمی برای پختاکر تهران به ثمر رساند ، اما با گل بودیمیر او از اولین بازی خود در فصل لیگ قهرمانان 2019 یک امتیاز کسب کرد. در طول لیگ برتر ، اما همانطور که از اینفوگرافیک می بینید ، یک گل و دو پاس گل تعداد کلیدی برای رکورد بودیمیر در پرسپولیس در نیمه اول فصل تشکیل داد. البته گل بودیمیر در آخرین بازی فصل لیگ برابر پارس گلزنی کرد ، بنابراین پرسپولیس به سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر رسید. میانگین امتیازات فنی بودیمیر 6.72 بود. این مهاجم در چندین نوبت مهم برای برانس بازی خوبی انجام داد ، اما پرسپولیس برای همان 10 بازی لیگ و چندین حضور در لیگ قهرمانان اروپا باید بیش از 400000 یورو به بودیمیر بپردازد.
سه مهاجم پرماجرا برای کالدرون و یحیی
بعد از جونیور ، پرسپولیس دوباره انتقال خطرناک دیگری انجام داد؛ استوکس مهاجمی بود که در تولید تراکتور گلهای خوبی به ثمر رساند ، اما نشان داد از نظر نظم و انضباطی چندان نظم ندارد. با این حال ، پرسپولیس با این بازیکن قرارداد بست. در لیگ برتر ، استوکس فقط چند دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و البته وی در تساوی بشار نقش مهمی ایفا کرد. در لیگ قهرمانان اروپا ، استوکس چند دقیقه در زمین بود اما بعد از آن او در دبی ماند و دیگر به تهران برنگشت. میانگین امتیاز استوکس در یازدهم 6.3 است و بعید به نظر می رسد که این تعداد تغییر کند زیرا بعید به نظر می رسد که استوکس دوباره با پیراهن پرسپولیس بازی کند. پنجمین مهاجم خارجی پرسپولیس در دو فصل اخیر اوساگونا است. بازیکنی که در زمان ذوب آهن توانایی بالایی برای پیوستن به پرسپولیس نشان داد. سبک بازی اوساگونا که عموماً تمایل به بریدن توپ های اول و شرکت در دوئل ها دارد ، به تدریج باعث شد آلیپورا اولین مهاجم پرسپولیس شود. اوساگونا در 4 بازی لیگ برتر مقابل پرسپولیس گلزنی نکرد اما به علیپور پاس در دربی داد. میانگین امتیاز اوزاگون 11.7 است ، مهاجمی که برای گلزنی تحت فشار قرار دارد ، اما گل محمدی گفت که از این کار راضی است.
در سال های اخیر پایدارترین مهاجم پرسپولیس علی علیپور بوده است که در کنار تعدادی از مهاجمان بازی کرده است ، از مهدی طارمی و امیری گرفته تا منشا ، نعمتی ، اوزاگونا ، براند و استوکس. اما پرسپولیس بارها و بارها بازیکنان خارجی را برای یافتن یک مهاجم دیگر جذب می کرد و سال گذشته قرارداد کل 5 مهاجم خارجی بیش از یک میلیون و صد هزار دلار بود.
منبع: یازده


این نوشته از سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا