ورزشی

مهدی ترابی در یک قدمی پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، مهاجم سابق الدحیل از تونس پس از یک تجربه ناموفق در فوتبال بلژیک به لیگ ستارگان بازگشت و همانطور که قبلا اعلام شد ، در ادامه رقابت ها پیراهن تیم العربی را بر تن خواهد کرد .

“یوسف الماساكنی” كه 6 سال سابقه حضور در لیگ ستارگان قطر را با پیراهن الدحیل دارد و توانسته 73 گل در لیگ قطر برای این تیم به ثمر برساند ، برای فصل جدید به صورت قرضی به لیگ می رود. . ماساکانی اما در لیگ بلژیک موفقیت زیادی کسب نکرد و فقط با انجام 7 بازی و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به همکاری خود با این باشگاه پایان داد تا دوباره به قطر برگردد.

مهاجم سابق تونسی الدحیل در بازگشت از قطر همانطور که قبلا در روزنامه ها و رسانه های قطر گزارش شده بود ، یک و نیم سال با العربی قرارداد امضا کرده و به بازی با پیراهن تیم ادامه خواهد داد.

انتقال یوسف الماساکنی به العربی البته نکته ویژه ای خواهد داشت و شایعات جدایی “مهدی ترابی” لژیونر ایران باعث تقویت نیرو خواهد شد. اتفاقی که در هفته های اخیر موضوع داغی بود و حتی خبر از بازگشت این بازیکن به ایران و تیم پرسپولیس داد.

اکنون هنوز می توان دید که العربی مهدی ترابی را جایگزین یوسف الماساکنی از تونس کرده است ، تصمیمی درباره اینکه ستاره ایرانی در مورد آینده خود چه خواهد کرد و اینکه آیا او به ایران برمی گردد و طبق شایعات پیراهن پرسپولیس را بر تن می کند تصمیم گرفته است از نو. آیا او می پذیرد یا نه.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا