ورزشی

مهدی عبدی: سر پرسپولیس را می بُرند

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی; مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس امروز در برنامه ورزشگاه شبکه پنج حاضر شد و گفت و گوی جالبی درباره این برنامه داشت. عبدی در مورد گلزنی در دربی با کالدرون گفت: 3 هفته اول در رده هجدهم نبودم و در هفته چهارم دربی عالیشاه گفت گرم کن گل می زنی! یک هفته پیش خواب دیدم شکوفه ام و به شجاع گفتم کلیپ حذف شده است. دقیقه هشتاد آقای کالدرون با من تماس گرفت و اولین لمس توپم گل شد. من در دربی گل زدم. من و ذهنم از بچگی خیلی پرسپولیسی بودیم و با علیپور که همسایه مان بود خیلی بازی می کردم. مدرسه نمی رفتم اما کلاس می رفتم و سال دوم دبیرستان بودم و با خودم می رفتم تمرین. کیف و با جسارت گفت کجا بودی و من گفتم سر کلاس هستم. بعد از گل هوای زیادی دارند اما من را در رختکن خیلی مشغول می کنند مثلاً اینجا دوش نمی گیرم یا نمی نشینم و بعد از دو یا سه ماهه درست شده و برای تمرکز حواس من این کار را می کنند.

عبدی درباره لژیونر شدن گفت: چهار سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و پیشنهاد خارجی درست است. من از پرتغال و بلژیک پیشنهاد دارم و آنها به طور رسمی با پرسپولیس در تماس بوده اند. فکر می کنم هنوز برای لژیونر شدن خیلی زود است و در 25 یا 26 سالگی می تواند عالی باشد.

وی درباره مشکلات تیمش گفت: پرسپولیس در این 5 سال زحمت کشیده و من 3 سال در آن بودم اما امسال این تیم را سر بریدند و ما کارمان را در زمین انجام دادیم اما خارج از زمین خیلی به ما بی احترامی شد. مثلاً ما مسابقه را نبردیم.» به ما فحش دادند و این خیلی بد بود. انشاالله این مشکل حل شود و با انگیزه آهن بازی و آوردن یک جام دیگر برای هواداران به زمین برویم. از مدیریت می خواهم به این تیم بچسبد و روی بازیکنان و مدیریت مالی و اقتصادی تیم تمرکز نکند. این جواب قهرمانی پنج ساله پرسپولیس نیست.

عبدی درباره وضعیت آرامش در بازی ها گفت: این غفلت خیلی به من کمک کرد، مثلاً در فینال و نیمه نهایی آسیا و دربی که فشاری نداشتم، بهترین موقعیت قهرمانی سالی بود که گل زدم. فینال چون اولسان تیم چندان خوبی نبود. ما گل زدیم و یک دقیقه مانده به پایان نیمه، یک پنالتی از احمد گرفتند و بازی را باختیم. نیمه دوم یک پنالتی بود و مهدی که این کار را نکرد. می خواهم دست بدهم، این کار را کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال استرس داشته است، گفت: در دربی فقط یک فشار را تجربه کردم و آن هم پنالتی جام حذفی بود که پشت توپ رفتم و دروازه خیلی کوچک بود و حسینی خیلی بزرگ بود و من این کار را انجام دادم. نکن.بدان کجا بری بازی کن!در زدم شکست.حسینی سرسخت ترین دروازه بانی نیست که من جلو بازی کرده ام، او سرسخت ترین دروازه بان هوادار (مهرداد بشاگردی) است که هرچه بازی می کنم می برد.بازی ذوباط در جام حذفی هم استرس داره چون جام غافلگیر کننده بود و آقای یحیی گفت این بازی رو خیلی جدی بگیریم و حذف قشقایی هنوز تو ذهن بچه هاست. اما ما هم خیلی خوب بازی کردیم و گل های اروپایی زدیم.

عبدی درباره نیاز پرسپولیس به تقویت و پذیرش تیمش گفت: فکر می کنم تیم ما یک یا دو مهاجم دیگر می خواهد و اگر جایم را از دست بدهم اشکالی ندارد اما مهم موفقیت تیم است. حالا با مجروح شدن عیسی، ما فقط یک مهاجم داریم که من هستم. ما از اول فصل خیلی کم دریافت کردیم و درآمدمان 28 درصد بود. تا اینجا باید 50 یا 60 درصد بگیریم انشالله مشکل حل می شود. بهتر است از کسب استقلال بیشتر صحبت نکنیم

او درباره تلاش خود برای ملی پوش شدن گفت: تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام می دهم و به جام جهانی هم فکر خواهم کرد. فدراسیون به باشگاه گفته است که عبدی آماده است و اگر طارمی نیاید مرا می گیرند.

عبدی درباره سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی آمدم آقای عرب بود و بعد از آن رسول ارو، سمیعی و حالا آقای درویش. من از آقای عرب خیلی ممنونم که من را به پرسپولیس برد و برای من کار کرد و کاری به حرف دیگری ندارم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیکن تیم ملی مقابل عراق معرفی شد

ارزان ترین ایران برای صعود به جام جهانی!

جرات شکست در بازی با امارات را داشته باشید

253 251

دکمه بازگشت به بالا