ورزشی

مهدی قایدی منتظر بازگشت به تهران!

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی درباره پایان دوران حضورش از تیم ملی با تغییر کادر فنی و حضور امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: خدا را شکر به تیم ملی برگشتم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. گذشته‌ها گذشته ولی می‌توانستم تصمیم‌های بهتری بگیرم (تا در جام جهانی باشم) ولی حتما قسمت و حکمت بوده، اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای ما بیفتد و بتوانیم در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم.

او ضمن تمجید از هم‌بازی فصل گذشته و همشهری خود اظهار کرد: مهدی قایدی سه، چهار هفته قبل به یک برنامه رفته بود و کم لطفی است از او نگویم. مهدی را از ۱۱ سالگی در شاهین بوشهر تا الان می‌شناسم و یک جور چشم بسته همدیگر را می‌شناسیم و فوتبال خوبی در کنار هم انجام می‌دهیم.

ستاره فصل گذشته استقلال یادآور شد: یک قسمت‌هایی مهدی قایدی ریزه کاری‌ها را در می‌آورد و برخی مواقع من با سرعت و قدرتم کمک می‌کردم. همکاری ما دو نفر در فصل گذشته در استقلال موجب شد تا من، باشگاه استقلال و خود مهدی پیشرفت کنیم و تمام تیم استقلال رو به جلو برود و فوتبال جذابی به نمایش بگذارد.

محبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مهدی قایدی فصل بعد در کدام تیم خواهد بود و چه تصمیمی مدنظر دارد، عنوان کرد: آخرین بار که با او صحبت کردم، دبی حضور داشت و منتظر بود تا ببیند می‌تواند به استقلال برگردد یا نه.

دکمه بازگشت به بالا