ورزشی

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند  – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

دکمه بازگشت به بالا