ورزشی

مهلت ۱۰ روزه ایران برای پاسخ به فیفا/ احتمال برگزاری انتخابات در زمستان

به گزارش شفاف ، پس از ماهها انتظار ، فیفا با یک مرخصی دو ماه و نیم ، نظرات خود را در مورد قوانین اصلاح شده اعلام کرد و با حل اختلافات دو طرف در مورد قانون به طور کلی و ماهیت فدراسیون ، به برخی از قوانین اعتراض کرد. انتخابات

احمدرضا براتی ، رئیس کمیته حقوقی و تنظیم مقررات فدرال ، با بیان اینکه نامه فیفا امروز به فدراسیون فوتبال رسیده است گفت: از امروز ، ما 10 روز فرصت داریم اصلاحات پیشنهادی فیفا را انجام دهیم و آن را ارائه دهیم ، اما می توانیم این مدت را تمدید کنیم. ” . باید ببینیم که آیا می توانیم در مهلت قانونی اقدامات کارشناسی انجام دهیم و آن را به شورا ارائه دهیم و سپس اصلاحیه را به فیفا ارائه دهیم یا خیر.

وی همچنین درباره اعتراض های فیفا به قانون اساسی اظهار داشت: تقریباً هیچ مشکلی با مفاد قانون اساسی نداریم و یک سری مسائل جزئی در چارچوب قوانین انتخابات باقی مانده است. اکنون دیدگاه های ما به یکدیگر نزدیکتر است.

“طبق نقشه راه اعلام شده توسط فیفا ، انتخابات باید امروز برگزار شود ، اما با تأخیرهای اعمال شده توسط دیگران ، امیدواریم تا پایان سال جاری و انتخابات در اواسط زمستان برگزار شود.

رئیس کمیته حقوقی و مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد که فدراسیون فوتبال 70 روز برای برگزاری انتخابات پس از تصویب قانون از مجمع اعضا فرصت دارد.

دکمه بازگشت به بالا