ورزشی

مهم‌ترین عامل آرامش انسان توجه به نیازهای معنوی و روحی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از فردوس، حجت‌الاسلام مجید غفاری در جشن روز روانشناس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس که برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که گریبان علم روانشناسی را در جوامع غربی به نیازهای فطری و روانشناسی نمی دهند. مردی متولد می شود و در قضاوت به اسارت می رود.


راستی:

مسابقات ۱۳ تیم ا روزانه


مدیر وزارت آموزش و پرورش دولت اسلامی و فردروس گفت: انسان با روح و جسم بدن و بدن خود متولد می شود. روانشناسانه تعداد زیادی از مردم توانستند تعداد زیادی از آنها را بسازند و تعداد زیادی از آنها را در شهر بسازند. کسانی که نمی خواهند نابود شوند، نابود می شوند.

در مورد انواع مسائل پزشکی و فنی بیشتر بدانید.

حجت‌الاسلام علی شاکری امام جمعه شهرستان فردوس نیز آرامش را به‌عنوان لازمه موفقیت در همه مسائل مادی و معنوی دانست و گفت: در همه مسائل ازجمله عبادت می‌گیرد، آرامش را نداشت. اگر از خانه خداوند بیرون نرویم و از خانه خداوند بیرون نرویم، نمی توانیم در برابر شما بایستیم.

سپس به خانه خداوند و به خانه خداوند و به خانه خداوند رفتیم. دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در دو مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد رشته های روانشناسی عمومی و روانشناسی بالینی و مرکز مشاوره این دانشگاه با حضور روانشناسان برجسته استان و دانشگاه آماده خدمت به همه می باشند و همشهریان است.

//

دکمه بازگشت به بالا