ورزشی

موتور پرسپولیس در اراک هم ریپ می‌زند؟/ آمادگی «گربه سیاه» برای توقف دوباره سرخپوشان

یادداشت؛

پرسپولیس برای پیروزی مقابل «گربه سیاه» باید بازی بهتری نسبت به دو نمایش اخیرش ارائه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا – ابراهیم طالبیوقتی به نام هایی مانند علیرضا بیرانوند، ساروس رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلیگنجی، جرج گلسیانی، یورگن لوکادیا و به ویژه سعید صادقی نگاه می کنیم، می دانیم که مهدی ترابی، میلاد سرلک و کمال پاشا نیز از نام قبلی باقی مانده اند. فصل، در واقع توقعات زیادی از این دو بازیکن وجود دارد و خیلی ها معتقدند که پرسپولیس تصمیم به قهرمانی گرفته است. البته بعد از گذشت تنها دو هفته از بازی های لیگ، می خواهیم تعریف کنیم که عملکرد یک تیم معمولاً درست نیست، اما چه کسی استقلال یا پرسپولیس را که هر کدام نیمی از مردم این کشور را پشت سر خود دارند، تیم های معمولی می دانند.

در دو دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان، ایرادادی در سه مورد زیر دیده شد:

1) پرسپولیس بازیکنان توانمند فنی و سرشناسی به خدمت گرفته است، اما اکثرا مهندس و تکنسین هستند و کمتر کارگر و جنگنده هستند، آلمانی ها معتقدند که موفقیت مستلزم هول زدن است و ایندیانا یعنی افسر و جنگنده، فکر می کنم در پرسپولیس افسران بیشتری هستند. به هرحال هم در دو بازی سرکه ها دیهیم هنا در جنگ ها پا پس می کند. موضوعی که متناسب با تجارت باشد مزیتی ندارد.

2) یحیی گل محمدی قبول کند که پلیس در این دو بازی حملات زیادی داشته است اما حملات تیمش سمی نبوده است، یادتان باشد حتی مار کبری هم چون کرم خاکی است بدون گزش است. بنابراین پرسپولیس تا زمانی که خطرناک نباشد یک تیم عادی محسوب می شود.

۳) در فوتبل ایران نقش بازیکنان لیدر در یک تیم برای موفقیت به درستی دیده و ارزیابی نمی شود. تصویر سیدجلاد حسینی در پرسپولیس آنقدر پر رنگ است که اهمیتی ندارد و جانشینی بهای سنگینی برای فرش قرمز خواهد داشت. سیدجلال حسینی به راحتی قابل تعویض نیست. این موضوع دردناک است، این فرصتی است برای یک قهرمان پنج دوره لیگ برتر.

یادتان باشد پرسپولیس تقریبا نیم فصل دوم را با یک بازیکن کمتر بازی کرد، برتری برابر فولاد نداشت و در خانه حرفی برای گفتن نداشت.

اگر پرسپولیسی ها در قسمت معنوی مورد توجه قرار نگیرند و مشکل در بازی امروز با آلومینیوم اراک مطرح نشود، آن هم با توجه به فشار زیادی که در مشکل نتیجه گیری و برد آلومینی ها در آبادان به عهده دارند و در واقع می ترسند یک … گربه سیاه» در ذهن بازیکنان پرسپولیس دعا می کند، خیلی سخت است. سید مهدی رحمتی فصل گذشته در ورزشگاه آزادی یحیی گلمهدی را شکست داد تا این بار در صورت اجرای بهتر اهدافش یک بار دیگر پرسپولیس را شکست دهد.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا