ورزشی

مورینیو درخواست قلعه‌نویی را قبول کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که طی چند روز گذشته یک خبر نگران کننده فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد و اعلام شد که ممکن است سردار آزمون جام ملت‌های آسیا حضور نداشته باشد، اما این موضوع ختم به خیر شد و ایران با مهاجم کلیدی خود این تورنمنت حساس و مهم را استارت خواهد زد. 

ابتدای هفته بود که سایت معتبر گل یک خبر عجیب را روی خروجی خود منتشر کرد. جایی که این سایت مدعی شد سردار آزمون به دلیل بند موجود در قراردادش با باشگاه رم احتمالاً نتواند تیم ملی فوتبال ایران را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراهی کند و غایب بزرگ تیم امیر قلعه‌نویی در این تورنمنت باشد.

با این حال بعد از انجام مذاکرات باشگاه رم رضایت داد که بعد از دیدار برابر آتالانتا در روز هفتم ژانویه اجازه حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را صادر کند. البته با این وجود هم همچنان حضور سردار در تیم ملی با ابهام روبرو بود، اما در نهایت بعد از صحبت او با امیر قلعه‌نویی این توافق حاصل شد که آزمون حداکثر تا ۱۰ ژانویه در دوحه خواهد بود.

در همین راستا ژوزه مورینیو نیز روز گذشته تایید کرد که سردار آزمون به زودی اردوی این تیم را ترک خواهد کرد تا به تیم ملی ایران اضافه شود. سرمربی پرتغالی رم در این باره گفت: “سردار آزمون هفته آینده می‌رود تا به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود. “

دکمه بازگشت به بالا