ورزشی

موضع باشگاه پرسپولیس تغییر نکرده/ تعطیلی آسانترین اقدام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مهدی رسول پناه در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس موضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام کرده است. موقعیت باشگاه تغییر نکرده است. اولویت اول مشکلات بهداشتی است و تصمیم گیرندگان مشخص هستند. در عوض ، ما معتقدیم که شرایط ایجاد شده برای جامعه نمی تواند برای دستیابی به اهداف و اهداف شخصی سوءاستفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به شروع فعالیت در هر زمینه ، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم خواهد گرفت. موضع باشگاه پرسپولیس این است که هر بار که یک مسابقه فوتبال آغاز می شود ، وظیفه بازی باید از قبل مشخص شود. پرپولیس با 10 امتیاز از نزدیک ترین رقبای خود فاصله دارد اما اولویت ما اثبات این برتری و یکپارچگی در میدان است. متأسفانه ، ما در این اظهارنظرها می بینیم که برخی ناخواسته یا عمدی وانمود کرده اند که متفاوت هستند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: برای ادامه بازی می توان استراتژی های مختلفی در نظر گرفت و بعد از آن مسابقه را برای فصل آینده برگزار کرد. ساده ترین راه حل همیشه بهترین راه حل نیست و بستن بازی ساده ترین کاری است که هر کس می تواند به آن فکر کند. با این حال ، اگر تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال به تعویق افتادن بازی در این فصل باشد ، پرسپولیس امیدوار است با ده امتیاز نتیجه نتایج ماهها تلاش ، هزینه و سود خود را ببیند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برخلاف دروغهایی که منتشر شده است ، ما هیچ وقت به دنبال قهرمانی بدون پیگیری بازی نبوده ایم ، اما اگر این تصمیم مسئولان فوتبال باشد ، این حق قانونی ما و ده ها میلیون هوادار است که بزرگترین و بزرگترین هوادار فوتبال هستند. در ایران و آسیا. ” ما از آن غافل نیستیم. اگر به هر دلیلی مسئولان تصمیم بگیرند بازی لیگ را ادامه ندهند ، پرسپولیس همه عوامل عنوان را در اختیار دارد و درست مانند فرانسه ، جایی که تیم پاری سن ژرمن همان شرایط ما را دارد ، پرسپولیس باید قهرمان شود.

دکمه بازگشت به بالا