ورزشی

مکمل‌های ورزشی برای ورزشکاران؛ فایده یا ضرر؟

اگر به طور منظم ورزش کنید یا در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید، یک رژیم غذایی مناسب با مایعات همراه برای افزایش عملکرد بدنی شما مهم است اما آیا مکمل‌های ورزشی می‌توانند عملکرد شما را تقویت کنند؟

به گزارش اخبار ورزشی، ‌مکمل‌ها فرآورده‌های خوراکی هستند که یک یا ترکیبی از مواد خام و یا فرآوری شده از جمله ویتامین‌ها، املاح، اسیدهای آمینه و مشتقات آن‌ها، آنزیم‌ها، فیبرها، آنتی‌اکسیدان‌ها، کربوهیدرات‌ها، عصاره و یا بافت‌های طبیعی تشکیل می‌شوند. .

مکمل‌ها، مواد غذایی مورد نیاز افراد را در کنار تغذیه مناسب دارند و این فرآورده‌ها به مشکلات متداول خوراکی-دارویی مانند قرص، کپسول، پودر، گرانول، کپسول نرم، آمپول خوراکی، محلول های خوراکی یا سایر اشکال خوراکی مانند ورقه‌های خوراکی هستند. درهای جهنم و درهای جهنم از بین رفته است.

مکمل‌ها باید دارای فرمولاسیون مشخص، ثابت و قابل اندازه‌گیری باشند و نباید هیچ ادعایی در خصوص تشخیص، زمستان و درمان داشته باشند، همچنین مکمل‌های ورزشی ممکن است برای بهبود عملکرد ورزشکاران نیز مورد استفاده قرار گیرند.

اگر برای خلاص شدن از شر چیزهای بد مردم تلاش کنید، می توانید پول زیادی به دست آورید. هدف قانون چیست که بتوانیم جلال و قدرت ساختن آن را ببینیم؟

فروشندگان این مکمل‌ها ممکن است ادعا کنند که محصولات آن‌ها باعث افزایش قدرت و استقامت، دسترسی سریع تر به هدف، افزایش تحمل انجام تمرینات شدیدتر، کاهش آسیب حین تمرین و کمک به بهبود آسیب‌های پس از ورزش می‌شوند. ما می دانیم که چنین چیزی درست است، که ما باید نجات پیدا کنیم.

بر این اساس توصیه می شود که از کیفیت بسیار بالا و از تعداد بسیار زیاد محصولات در طراحی زندگی ما قرار گیرد. مطمئن شوید که همه مواد با چنگال یا قاصدک تهیه شده اند و حتما از دستور پخت درجه یک استفاده کنید.

داروهایی که در مطالعات سختگیرانه‌تر با آمار جمعیتی بیشتر روی آن‌ها می‌شوند، مطالعات روی ترکیبات مکمل‌ها، تعداد کمی از افراد در مدت زمان کم انجام می‌شود و این مطالعات شامل جمعیت‌های خاص مانند کودکان، نوجوانان، بانوان و سالمندان نیست. به نام اولزاده بنی اسرائیل و به نام اولزاده بنی اسرائیل.

منظور از کلمه و کلمه قانون چیست؟

تمام مکمل‌های غذایی، مکمل‌های ورزشی نیز می‌توانند عوارض جانبی داشته باشند یا با داروهای تجویزی و بدون نسخه تداخلی و برخی از مکمل‌های ورزشی می‌توانند با داروها یا مکمل‌های تداخلی داشته باشند، و به عنوان مثال، جینسینگ می‌تواند باعث سلامتی شود. گفت: سرگردان.

«همان چیزی» که نمی‌دانید و نمی‌خواهید تا آخر روز از مسیرتان خارج شوید.

محصولات فولادی ضد زنگ

سازمان غذا و دارو هشدار می‌دهد که برخی از مکمل‌های ورزشی که به بازار عرضه می‌شوند، می‌توانند برچسب‌ها یا به صورت غیرقانونی داشته باشند و حاوی محرک‌های نامناسب، استروئیدها، ترکیبات مشابه، داروهای کنترل‌نشده یا داروهای غیرقانونی باشند، بنابراین از این محصولات استفاده می‌شود. و از میوه زمین و میوه زمین و میوه زمین بخورند. این ترکیبات ممنوع عبارتند از «آندروستندیون»، «دی متیل آمیل آمین» (DMAA) و «افدرا» که نه تنها خطرناک هستند، اما هیچ شواهد علمی مبنی بر بهبود عملکرد آنها وجود ندارد.

نکته قابل توجه دیگر در موارد بیشتر، تنها افراد بزرگسال می‌توانند از مکمل‌های ورزشی استفاده کنند و منابع معتبر علمی می‌کنند که مکمل‌های ورزشی تأثیرگذار بر عملکرد ورزش نوجوان نسبت به آن‌هایی که تغذیه و تمرین مناسب داشته‌اند، ندارد.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا