ورزشی

میراسماعیلی: عملکرد هیات ایران در CAS خوب بود/ امیدوارم ملایی، منصوری و سرلک عاقبت به خیر شوند!

رئیس فدراسیون جودو بحث های مثبت و صمیمانه خود را با رئیس فدراسیون جهانی جودو خارج از دادگاه CAS اعلام کرد.

آرش میراسماعیلی در گفت وگو با اخبار ورزشی ، درباره برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در دادگاه CAS اظهار داشت: “این روز از نظر استخدام روز سختی است زیرا به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع ، جلسه دادگاه 9 ساعت و فقط 20 دقیقه به طول انجامید. ” برای ناهار را بپوشانید. البته انتظار داریم جلسه سنگینی برگزار شود و خوشبختانه به طور کلی عملکرد هیئت ایرانی را خوب و قابل قبول می دانم.

رئیس فدراسیون جودو افزود: شاهدان و وکلای دو طرف طبق برنامه صحبت کردند و س questionsالات و جوابها در دادگاه ارائه شد. ماریوس ویزر ، رئیس فدراسیون جهانی جودو ، طی دو ساعت گذشته به زمین اضافه شد.

وی با اشاره به بحث های مثبت خود با رئیس فدراسیون جهانی جودو در جریان دادرسی CAS گفت: مذاکرات بسیار دوستانه ای بین من و رئیس فدراسیون جهانی جودو انجام شد و در نهایت دادگاه 30 روز به ایران و فدراسیون جهانی جودو فرصت داد تا درمورد مشکلات آنها گفتگو کنند. با خونسردی ، در غیر این صورت ، تصمیم دادگاه پس از مهلت 30 روزه صادر می شود.

در ادامه بحث و گفتگو با اخبار ورزشی ، میراسماعیلی همچنین به فضای جلسه دادرسی و پیش بینی های آن درباره ادامه روند رأی گیری اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه دادرسی روند عادی داشت و انتظار داشتم سنگین تر باشد ، اما طبق برنامه وی ، نمایندگان ایران عملکرد خوبی داشتند. وکلای ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و از طرف دیگر ، کادر ما به دلیل حضور داوران و سجادی ، از دیگران وزن بیشتری داشتند.

قهرمان اسبق جودو جهان ادامه داد: پیش بینی خاصی از نتیجه این آزمایش غیرممکن است. ما قطعاً جلسه ای در تهران خواهیم داشت تا تصمیم نهایی را بگیریم ، باید با فدراسیون جهانی مذاکره کنیم و امیدوارم در پایان این پرونده برای جودوی ایران به پایان برسد. من می خواهم از همه اعضای هیئت ایرانی بخاطر تلاشهایشان تشکر کنم. من همچنین دست افراد فهیم جودو را برای حمایت از آنها می بوسم و امیدوارم بهترین اتفاق برای جودوی ایران رخ دهد.

رئیس فدراسیون جودو ، در ادامه درباره موضوعات مطرح شده در بحث های خود بین وی و رئیس فدراسیون جهانی جودو ، گفت: “من نمی توانم محتوای مذاکرات را توضیح دهم ، اما ما واقعاً یک مذاکره خوب و دوستانه با یکدیگر داشتیم. ” در مورد موضوعات مختلف بحث شده و هدف دستیابی به بهترین راه حل است. در هر صورت ، ما بخشی از فدراسیون جهانی جودو هستیم و فارغ از اینکه صدا به نفع ماست یا مخالف ما ، باید با فدراسیون جهانی جودو تعامل و همکاری داشته باشیم. امیدوارم سرانجام بتوانیم با فدراسیون جهانی به توافق برسیم تا به جودوی ایران کمک کنیم.

وی در مورد حضور سعید ملایی و وحید سرلک ، دو جودوکار سابق ایران و محمد منصوری ، سرمربی سابق تیم ملی جودو به عنوان شاهد علیه جودوی ایران در دادگاه CAS ، اظهار داشت: در مورد آنها حرفی ندارم. من فقط برای این 3 نفر دعا می کنم و امیدوارم که عاقبت به خیر شوند.

میراسماعیلی افزود: از 6 شاهد مخالف ، فقط ملایی ، سرلک و منصوری در دادگاه حاضر شدند و علیه ایران شهادت دادند. دیگر شاهدان خارجی حاضر در دادگاه در ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

سرانجام در پاسخ به این س ofال که آیا در جلسه دادرسی بین هیئت ایرانی و ملایی ، سرلک و منصوری درگیری رخ داده است یا خیر ، گفت: ما نبردی رو در رو نداشتیم ، آن طرف دادگاه بودیم و هر کدام برای آنها در نظر گرفته شده بود. در دادگاه حاضر شد و صحبت كرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا