ورزشی

میراسماعیلی نماینده ایران درانتخابات آسیا/مشخص شدن زمان مجمع – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، ششمین جلسه رئیس فدراسیون جودو امروز (دوشنبه 19 دی مه) با حضور محمود خسروی در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد. ، رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو.

در جلسه امروز ابتدا گزارشی از روند ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو، مراحل اجرای مدارک نامزد در وزارت ورزش و جوانان و در مورد جلسه شورای تجدید نظر به سمع و نظر اعضا رسید. .

در ادامه این جلسه اعضای هیات رئیسه در تاریخ 16 یا 22 اسفندماه با اکثریت آرا برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون انتخاب و در نهایت این دو تاریخ به تصویب رسید. قرار شد وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

از دیگر مسوبات هیأت ریسه ریسه هیأت ریسه هیأت ریسه هیأت ریسه از به میراسماعیلی بابت ایران جودوی به جودوی عسیان به لیگ جودو اسیای. رئیس فدراسیون جودو ضمن قدردانی از محمد درخشان که بیش از 16 سال از سوی فدراسیون جودو ایران در انتخابات آسیایی جودو نامزد شده است، امروز با اکثریت آرا، ارش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو را به عنوان کاندیدای فدراسیون جودو معرفی کرد. در این انتخابات شرکت کنند.

در این جلسه بازرسان فدراسیون، دبیرکل و خزانه دار فدراسیون، نایب رئیس بانوان، نمایندگان آموزش و پرورش و نمایندگان هیئت های استانی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده و ارائه کردند.

محمد صابر گرایلی نایب رئیس، مریم بهاروند نایب رئیس بنوان، صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون، جلیلوند (عضو هیئت رئیسه)، عباس درهم و برهم (نماینده هیئت‌های استانی و آمکه هائ ریسه) محمد بلوتی (ریس كمیتی برای دفاسی و ناشناس بهشناس) سامان مدیری (خزانه دار) پیراسته (ریس هیئت جودو استان سیستان و بلوکیشنت) tektm بی دل (مربی تیم ملی جودو بانوان و بانوان کرشناس) میثم تمیمی (بازرس فیدریسه) جافری (ریس انجمن جودو دانش اموزی و در هیئت ریسه)

لازم به ذکر است خسروی و رئیس کمیته ملی المپیک برای اجرای برنامه های توسعه ای اعلام کردند که کمک و همکاری خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا